.

.

Yjdt כבד כלב בנג'י מוביל אימון חזק לאימוני חבל חבל רצועה לכלבים בינוניים וגדולים

Yjdt כבד כלב בנג'י מוביל אימון חזק לאימוני חבל חבל רצועה לכלבים בינוניים וגדולים

דירוג המבקרים:

ILS 60.90
כמות הסחורה
Това זה נגיש

עשוי מקצף חומרי צלילה לנוחות מדהימה תוכלו להעריך במהירות את הריפוד הרך כנגד היד שלכם מגרד, כבר לא דואגים למשוך כאבים. כמעט 5 X חזקים יותר מרצועות כלבים סטנדרטיות, המסוגלות לעמוד במשיכת הכלבים עם אפילו חוזק המתיחה החזק ביותר של 246 ק"ג/542 קילוגרם. באורך מנוחה של מטר וחצי (75 ס"מ), בולם זעזוע הבנג'י שלנו הוא האורך האידיאלי לאימוני תנועה וציות לכלבים בינוניים וגדולים. חוט הבנג'י הגמיש משתרע על 3.6 ס"מ (110 ס"מ) אם הוא נמתח במלואו. קליפ כבד העשוי מסגסוגת אבץ נצמד לצווארון ולרתמה של הכלב שלך ביד אחת, שימוש קל כל כך ומחזיק עד שנים של שימוש יומיומי. הרצועה שלנו מיוצרת עם חבל טיפוס בפועל, היא ארוכה בחוזקה, כדי למנוע קרעים ושקעים, ובכל זאת גם קלים במיוחד וגמישים כדי למזער את ההסתבכות. עשוי מקצף חומרי צלילה לנוחות מדהימה. תוכלו להעריך במהירות את הריפוד הרך כנגד היד שלכם מגרד, כבר לא דואגים למשוך כאבים. כמעט 5 X חזקים יותר מרצועות כלבים סטנדרטיות, המסוגלות לעמוד במשיכת הכלבים עם אפילו חוזק המתיחה החזק ביותר של 246 ק"ג/542 קילוגרם. באורך מנוחה של מטר וחצי (75 ס"מ), בולם זעזוע הבנג'י שלנו הוא האורך האידיאלי לאימוני תנועה וציות לכלבים בינוניים וגדולים. חוט הבנג'י הגמיש משתרע על 3.6 ס"מ (110 ס"מ) אם הוא נמתח במלואו. קליפ כבד העשוי מסגסוגת אבץ נצמד לצווארון ולרתמה של הכלב שלך ביד אחת, שימוש קל כל כך ומחזיק עד שנים של שימוש יומיומי. הרצועה שלנו מיוצרת עם חבל טיפוס בפועל, היא ארוכה בחוזקה, כדי למנוע קרעים ושקעים, ובכל זאת גם קלים במיוחד וגמישים כדי למזער את ההסתבכות.

מאפיינים עיקריים

Product weight:
about 195 g / 0.4 lb
Perfect Length:
75-110 cm / 29.5-43.3 inch
Comfortable Neoprene Handle:
Durable Zinc Alloy Clip:
Maintenance method:
Hand wash with mild detergent, hang to dry
What makes our dog leash different?:
Strong endurance, can withstand 246kg/542lbs tensile strength,perfect Training Lead for Medium to Large Dogs of 20-60KG.:
Comfortable Handle with diving foam more durable, Walk dog comfortable with the softest rope dog leash,anti-scratch hand, no longer worry about pulling pain.:
Bungee Design, prevent Injury on Arm and Shoulder & Absorb the Pull by Dogs, Great for Training and Walking etc.:
Our design is lightweight and safe, allowing you to control your pet's behavior when it is needed, without harming his body and emotions.:
Easy usage, premium heavy duty zinc alloy hardware attachments with quick-lock, ensure your dog is safely and securely tethered throughout your walk.:
Pet Type:
Dog
Item Weight:
159 g
Package Dimensions:
34.4 x 7.9 x 3 cm

מוצרים דומים בקטגוריה