.

.

סופג כלב מגבת מהיר יבש לחיות מחמד אמבט מגבות מיקרופייבר עם יד כיסים לכלבים חתולים

סופג כלב מגבת מהיר יבש לחיות מחמד אמבט מגבות מיקרופייבר עם יד כיסים לכלבים חתולים

דירוג המבקרים:

ILS 0.67
כמות הסחורה
Това זה נגיש

סופר סופג, מיידי ייבוש - מהיר ייבוש מיקרופייבר מגבות 8 פעמים מהר יותר מאשר רגיל כותנה מגבות או שיער מייבשי כיסי יד לייבוש בטן מקלים על ייבוש חיית המחמד שלך. מתאים ביותר חיות מחמד של גזעים וגדלים שונים. קל ונייד, לקחת אותו איתך לכל מקום שאתה הולך. עשוי סופר רך שניל חומר, זה חלק וחם למגע, עור ידידותי ונוח עבור חיית המחמד שלך. לא רק שזה כלב מגבת, אבל זה יכול גם לשמש עבור זכוכית ניקוי, לפוצץ ייבוש, ומכונית כביסה. סופר סופג, מיידי ייבוש - מהיר ייבוש מיקרופייבר מגבות 8 פעמים מהר יותר מאשר רגיל כותנה מגבות או שיער מייבשי.כיסי יד לייבוש בטן מקלים על ייבוש חיית המחמד שלך.מתאים ביותר חיות מחמד של גזעים וגדלים שונים. קל ונייד, לקחת אותו איתך לכל מקום שאתה הולך.עשוי סופר רך שניל חומר, זה חלק וחם למגע, עור ידידותי ונוח עבור חיית המחמד שלך.לא רק שזה כלב מגבת, אבל זה יכול גם לשמש עבור זכוכית ניקוי, לפוצץ ייבוש, ומכונית כביסה.מפרט : חומר : סיביםסוג : כלביםחבילה כולל : 1* חיות מחמד אמבט מגבתאם יש לך שאלות על המוצר, אנא צור איתי קשר, אנחנו נתקשר אליכם בתוך 24 שעות ולתת לך תשובה מספקת.לשימוש חוזר חלוקי רחצה, שלנו לחיות מחמד מגבות יכול להיות מאוחסן במכונית שלך עבור נסיעות או להשתמש בבית. זה יהיה להגן על הספה שלך, שטיח, מכונית, מיטה, רצפה, וכיסא.

מאפיינים עיקריים

Material:
FIBER
Type:
Dogs
Package Include:
1* pet bath towel:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
Reusable bathrobes, our pet towels can be stored in your car for travel or use at home. It will protect your sofa, carpet, car, bed, floor, and chair. The round chest and neck can be adjusted to better cover the pet’s body :

מוצרים דומים בקטגוריה