.

.

Hojinlinero 3 שכבות מתלה מגבת מתכת כרום גבוה תעשייה מודרני מחזיק מגבות בודד למארגן אביזרי אמבטיה לאחסון אמבטיה

Hojinlinero 3 שכבות מתלה מגבת מתכת כרום גבוה תעשייה מודרני מחזיק מגבות בודד למארגן אביזרי אמבטיה לאחסון אמבטיה

דירוג המבקרים:

ILS 29.99
כמות הסחורה
Това זה נגיש

【גודל】 3366" אינץ ' / אורך x רוחב x גובה, עם מחזיק 3 קרים. גודל מושלם, חסוך יותר מקום לחדר האמבטיה שלך. 【סגנון מתכת תעשייתי】 מחזיק מתלי מגבות בודדים מתכת, טווח הגובה מהגב הגבוה ביותר מאחור לקצר ביותר בחזית. 【קל להרכבה】 מתלי המגבות לחדר אמבטיה מגיע עם מדריך הרכבה, המכיל את כל החלקים והכלים הדרושים להרכבה מהירה. 【רב פונקציה】 עיצוב שלוש שכבות, ניתן להשתמש בו לאחסון מגבות בחדר האמבטיה, וניתן להשתמש בו גם לייבוש פריטים עדינים או לשמיכות תצוגה. המראה פשוט ומסוגנן, וניתן למקם אותו בכל מקום בבית. Service שירות לאחר מכירות ללא דאגה】 אנו מספקים אחריות לשנה וחלקי חילוף בחינם. אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו. 【באיכות גבוהה】 עשוי מפלדה חזקה, חזקה, לא תחליד, יציבה, מבלי להיות בעיות לטלטול או לזוז, ויספקו חיים ארוכים לשימוש יומיומי.66" אינץ ' / אורך x רוחב x גובה, עם מחזיק 3 קרים. גודל מושלם, חסוך יותר מקום לחדר האמבטיה שלך. 【סגנון מתכת תעשייתי】 מחזיק מתלי מגבות בודדים מתכת, טווח הגובה מהגב הגבוה ביותר מאחור לקצר ביותר בחזית. 【קל להרכבה】 מתלי המגבות לחדר אמבטיה מגיע עם מדריך הרכבה, המכיל את כל החלקים והכלים הדרושים להרכבה מהירה. 【רב פונקציה】 עיצוב שלוש שכבות, ניתן להשתמש בו לאחסון מגבות בחדר האמבטיה, וניתן להשתמש בו גם לייבוש פריטים עדינים או לשמיכות תצוגה. המראה פשוט ומסוגנן, וניתן למקם אותו בכל מקום בבית. Service שירות לאחר מכירות ללא דאגה】 אנו מספקים אחריות לשנה וחלקי חילוף בחינם. אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו. 【באיכות גבוהה】 עשוי מפלדה חזקה, חזקה, לא תחליד, יציבה, מבלי להיות בעיות לטלטול או לזוז, ויספקו חיים ארוכים לשימוש יומיומי. אודותינו : ✤ זמן הוא המורה הטוב ביותר : ריהוט ביתי של Hojinlinero, שנוסד בשנת 2009, יש לנו טכנולוגיה בוגרת וצוות מקצועי. אנו שואפים ליצור מוצרים באיכות גבוהה, להשיג את איכות החיים של כולם ולהגשים כל הבטחה ללקוחות. Top יצרן ריהוט ביתי מקצועי : מתמחה בייצור מסגרות מיטת מתכת, מתלי בגדים, מתלי מגבות, שולחנות וסדרות מוצרים אחרות, עם מערכת ניהול איכותית שלמה, שליטה קפדנית על כל פרט, החל מאריזה, עד לתכנון של מוצרי יעד איכותיים.

מאפיינים עיקריים

1.Product Name:
White Metal Towel Racks Chrome Tall ,Industrial Modern FreeStanding towel rack for Bathroom,
2.Brand:
HOJINLINERO
2:
Color
3.Material:
Metal
4.Overall Dimensions:
33.86H*17.71L*8.66W
5.Weight:
8.82 lbs
6.Delivery Time:
About 7 working days after shipping
Feature:
✤Visible quality:
made of sturdy steel, with a durable anti-rust effect to ensure stability.
✤Attractive furniture:
Our towel racks can easily upgrade your bathroom into an elegant and spacious room with its simple functions and unique design.
✤Save space:
Three horizontal bars can save more space. They can be used to hang bath towels, towels or paper towels in the bathroom. They can also be placed in the bedroom to store quilts or clothes.
Package Contents:
1. Towel Rack :
2. Instruction manual:
3. Installation tools:

מוצרים דומים בקטגוריה