.

.

Mkeing מואר מראה יהירות 40 אינץ 'מלבן ארון מראה ארון רפואה LED עם מראה 24 אינץ' ארון קיר אחסון גדול מודרני)

Mkeing מואר מראה יהירות 40 אינץ 'מלבן ארון מראה ארון רפואה LED עם מראה 24 אינץ' ארון קיר אחסון גדול מודרני)

דירוג המבקרים:

ILS 80.90
כמות הסחורה
Това זה נגיש

★ ארונות מראה אמבטיה רכובים בקיר עם מדפים כך שתוכלו לארגן את הטולייטריכם בחופשיות, אידיאליים לחדר אמבטיה או חדר שינה ★ מראה קיר מוארת משתמשת במראה כסוף זכוכית מתקדמת עם תמונה מציאותית, צלולה ולא מעוותת, מה שהופך את האמבטיה לבהירה יותר. ★ עיצוב כפתור נגד ערפל נפרד הוא חיסכון בחשמל. הפעל את כפתור Defog, ה- Defogger יתחיל להתחמם ולשמור ברציפות את המראה שלך. ★ אריזה כבדה בתפקיד מגן על ארון התרופות מפני פגיעה במהלך המשלוח. החבילה עברה מבחן נגד טיפות. ★ אם אתה נתקל בבעיות בתהליך אספקת החבילות ומכירה לאחר המכירה, PLS אל תהסס לפנות אלינו, אנו מוכנים לספק את הפיתרון הטוב ביותר עבורך. ★ ארונות מראה אמבטיה רכובים בקיר עם מדפים כך שתוכלו לארגן את הטולייטריכם בחופשיות, אידיאליים לחדר אמבטיה או חדר שינה. ★ מראה קיר מוארת משתמשת במראה כסוף זכוכית מתקדמת עם תמונה מציאותית, צלולה ולא מעוותת, מה שהופך את האמבטיה לבהירה יותר. ★ עיצוב כפתור נגד ערפל נפרד הוא חיסכון בחשמל. הפעל את כפתור Defog, ה- Defogger יתחיל להתחמם ולשמור ברציפות את המראה שלך. ★ אריזה כבדה בתפקיד מגן על ארון התרופות מפני פגיעה במהלך המשלוח. החבילה עברה מבחן נגד טיפות. ★ אם אתה נתקל בבעיות בתהליך אספקת החבילות ומכירה לאחר המכירה, PLS אל תהסס לפנות אלינו, אנו מוכנים לספק את הפיתרון הטוב ביותר עבורך. ■ המראה המהממת הזו נמצאת בסגנון המינימליסטי המודרני, אדון אחסון קטן, גם הפרעה המתאימה לחדר שינה, אמבטיה, מטבח ומקומות אחרים.

מאפיינים עיקריים

▶ Name:
Led Wall Cabinet with Mirror
▶ Size:
24*30in(60*75CM) , 28*30in(70*75CM) , 32*30in(80*75CM) , 36*30in(90*75CM) , 40*30in(100*75CM)
▶ Function:
- Silver mirror :
- One Touch Anti-fog:
- Touch screen buttons :
- Digital clock :
- Hidden finger door opening :
▶ Features:
- Easy to assemble and easy to clean:
- Large storage space, your store your towels, tissues, soap, shampoo, shower gels can find their place.:
- Style your home or office decent and modern.:
♥♥♥ Warm tips:
This LED light can only be used as a supplementary light source for mirrors, not as the main light source to illuminate the entire room.
Please Note:
▶ This product is Bathroom Medicine Cabinet only.:
▶ A minimum of two people is needed to perform this installation.:
▶ We truly appreciate your business. Any question, please do not hesitate to contact us, we are ready and happy to help! :

מוצרים דומים בקטגוריה