.

.

ממיר אודיו דיגיטלי, מפענח שמע 5.1 ערוצים, מפענח אודיו דיגיטלי אופטי דיגיטלי לשדל לאודיו אנלוגי לבית/אולם קונצרטים/קולנוע.)

ממיר אודיו דיגיטלי, מפענח שמע 5.1 ערוצים, מפענח אודיו דיגיטלי אופטי דיגיטלי לשדל לאודיו אנלוגי לבית/אולם קונצרטים/קולנוע.)

דירוג המבקרים:

ILS 2.00
כמות הסחורה
Това זה נגיש

ניתן ליישם את פענח האודיו של די‑טי-אס / איי-סי-3 על הפלט האודיו המקורי של מגוון רחב של נגני אודיו וידאו, מה שמביא אפקטים קוליים מזעזעים של דולבי אנלוגי סטריאו, את אות מומר אנלוגי 5.1 ערוץ אודיו אות דרך אודיו עיבוד שבב. רב‑ערוץ אחד-מגע מתג, נוח ומהיר, מתג בין סטריאו 5.1 ערוצים באותו זמן. זה יכול להיות מיושם על הפלט של אותות דיגיטליים כגון נגני וידאו, די. אס / דולבי דיגיטלי אודיו מקור פענח. פונקציות הממשק הושלמו, כולל ממשקי קלט אופטיים, קואקסיאליים, סטריאו ויציאות פלט של צ ' ן, פר, פר, סל, סר, דרום-מערב. ניתן ליישם את פענח האודיו של די‑טי-אס / איי-סי-3 על הפלט האודיו המקורי של מגוון רחב של נגני אודיו וידאו, מה שמביא אפקטים קוליים מזעזעים של דולבי. אנלוגי סטריאו, את אות מומר אנלוגי 5.1 ערוץ אודיו אות דרך אודיו עיבוד שבב. רב‑ערוץ אחד-מגע מתג, נוח ומהיר, מתג בין סטריאו 5.1 ערוצים באותו זמן. זה יכול להיות מיושם על הפלט של אותות דיגיטליים כגון נגני וידאו, די. אס / דולבי דיגיטלי אודיו מקור פענח. פונקציות הממשק הושלמו, כולל ממשקי קלט אופטיים, קואקסיאליים, סטריאו ויציאות פלט של צ ' ן, פר, פר, סל, סר, דרום-מערב.סאב ערוץ רדיו רדיו פלט ממשק 2.לספירה : ביניים ערוץ רדיו רדיו פלט interface3.SR : ימין סראונד ערוץ רדיו רדיו פלט interface4.

מאפיינים עיקריים

Item Type:
Audio Decoder
Material:
ABS
Single to Noise Ratio:
120dB
Response Frequency:
20Hz~20kHz
Working Temperature:
-20℃ - 40℃
Package List:
1 x Audio Decoder:
1 x USB Cable:
1 x Fiber Optic Cable:
1 x Manual :

מוצרים דומים בקטגוריה