.

.

Kadimendium 10 יחידות הידרומטר זכוכית משולש סולם בירה בדיקת בירה מד מדידה כלי מדידת יין בודק בירה סט Circrane

Kadimendium 10 יחידות הידרומטר זכוכית משולש סולם בירה בדיקת בירה מד מדידה כלי מדידת יין בודק בירה סט Circrane

דירוג המבקרים:

ILS 1.33
כמות הסחורה
Това זה נגיש

חומר זכוכית : הידרומטר העשוי מחומר זכוכית באיכות גבוהה עם עמידות בפני קורוזיה, עמידות בחום, שקיפות גבוהה , מגיע עם קשקשים משולשים כדי למדוד טוב יותר את המוצרים שלך, כמו גם לקידום הבישול ולקבל את הקריאות הטובות ביותר מדידה מדויקת : בודק הידרומטר שנועד להיות בעל טווח מדידה רחב ודיוק גבוה, הבדיקה הרגישה מבטיחה שגיאות מועטות , קל לקריאה , דרך ידידותית לסביבה לבצע מדידות מצוינות של מבשלת הבית שלך. גודל מפרט : חומר : זכוכית , סולם מדידה : 0.17, 0%~ 20%, 0 ~ 35 , דיוק מדידה : 0.05 , טמפרטורת הסביבה : 20 ℃ , רשימת חבילות : 10 x הידרומטר , 10 x צינור אחסון. יישום נרחב : צינור המבחן שלנו מעוצב עם פתיחה צרה וגובהה מספיק כדי לעזור לכם לקבל את הקריאות הטובות ביותר , בשימוש נרחב ליישום נרחב בבתים, משרדים, מסעדות, קניונים, מחסנים וכן הלאה. ערבות : כל המוצרים שנמכרו על ידי המותג שלנו, אנו ניתן להבטיח את האיכות. אם יש לך שאלה איכותית לגבי המוצר שלנו, אנא אל תהסס לפנות אלינו. מפרט : סוג פריט : חומר הידרומטר : פונקציית זכוכית : למדידת התוכן בפתרון.17, 0%~ 20%, 0 ~ 35.05 טמפרטורת הסביבה : 20 ℃ מצב תצוגה : קריאה ישירה של קשקשים. אופן השימוש : 1. הכניסו את ההידרומטר אנכית לנוזל בטמפרטורה סטנדרטית, בדרך כלל 20 מעלות, ואחרי שהוא מתייצב, הקריאה בחלקו העליון השוטפת עם משטחי נוזלים היא תכולת המומס.

מאפיינים עיקריים

Item Type:
Hydrometer
Material:
Glass
Function:
To measure the content in solution. 
Measurement scale:
0.990~1.17, 0%~20%, 0~35. 
Measurement Accuracy:
0.05
Ambient Temperature:
20℃
Display Mode:
Direct reading of scales. 
How to Use:
1. Put the hydrometer vertically into the liquid at a standard temperature, usually 20 degrees, and after it is stabilized, the reading on the top that lies flush with liquid surfaces is the solute content. :
2. Measuring solute content is usually done with a hydrometer. The hydrometer is manufactured according to the principle of different solute concentration with different specific gravity, and different volume of the liquid displaced by the floating body sinking into the liquid. :
Package List:
10 x Hydrometer:
10 x Storage Tube:

מוצרים דומים בקטגוריה