.

.

גנרטור מתח גבוה דופק משולב דופק גבוה שנאי מתח נמוך דחיפה של מודול חשמל DC3.6-6V

גנרטור מתח גבוה דופק משולב דופק גבוה שנאי מתח נמוך דחיפה של מודול חשמל DC3.6-6V

דירוג המבקרים:

ILS 1.33
כמות הסחורה
Това זה נגיש

מתח : מתח הכניסה של גנרטור המתח הגבוה הוא DC36-6 V, שיכול להפיק מתח גבוה של כ- 500-1000 KV. יישום : גנרטור המתח הגבוה הוא מודול/מתח גבוה/גנרטור העשוי ממעגל המורכב מרכיבים, שיכול לשמש כמקור מתח גבוה לניסויים במדעי בית הספר, ציוד אלקטרוני, מחוללי יונים שליליים והפקות מדעיות קטנות. עקרון : המודול מוציא זרם דופק מתח גבוה בהתאם לעיקרון של סליל טסלה, עם גודל קטן ויעילות גבוהה. יעילות גבוהה : מחולל המתח הגבוה הוא קטן בגודל, גבוה ביעילות, יציב בביצועים, מקצועי בשימוש ואמין בשימוש. שיפוט : הדרך לשפוט אם קיבולת הסוללה יכולה להניע את כוח הפלט המרבי היא למדוד את מתח הסוללה במהלך הקשת. אם זה סביב 6 V, הוא יכול להפיק כוח מקסימלי. מפרט : מצב : 100% פריט חדש לגמרי סוג : מחולל מתח גבוה חומר : צבע פלסטיק : כתמונה מוצגת מתח קלט : DC3.6-6 V זרם כניסה : 2 A-5 A סוג מתח גבוה : דופק גבוה ולחץ נמוך מתח יציאה מתח : בערך 500-1000k V (אנא שימו לב לבטיחות בעת השימוש) מתח גבוה שני פריקת מוט מרחק : 10-15 מ"מ/0.6 אינץ 'רשימת חבילות : 1 x גנרטור מתח גבוה הערה : 1. השיטה לשפוט אם קיבולת הסוללה יכולה הכניסו את כוח הפלט המרבי הוא למדוד את מתח הסוללה כאשר הקשת נמשכת. אם זה סביב 6 V, הוא יכול להפיק את הכוח המרבי.

מאפיינים עיקריים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
High-Voltage Generator
Material:
Plastic
Color:
As picture shown
Input Voltage:
DC3.6-6V
Input Current:
2A-5A
High Voltage Type:
Pulse High and Low Pressure Integrated
Output Voltage:
About 500-1000KV (Please Pay Attention to Safety when Using)
High Voltage Two Pole Discharge Distance:
10-15mm/0.4-0.6in 
Package List:
1 x High-Voltage Generator:
Note:
1. The method to judge whether the battery capacity can drive the maximum output power is to measure the battery voltage when the arc is drawn. If it is around 6V, it can output the maximum power.:
2. The two sections of small capacity lipo batteries are connected in series at 7.2V. The measurement voltage has dropped to about 4V in the arcing state. The smaller the capacity, the lower the voltage. Therefore, it is recommended to use lipo batteries above 2000MA, and it is best to match batteries above 4000MA if possible.:

מוצרים דומים בקטגוריה