.

.

תיק איסוף שתן, מכנסי בריחת שתן שקית שתן לבישה, שתן סיליקון לשימוש חוזר לגברים, חולים קשישים עם מיטה שקית איסוף

תיק איסוף שתן, מכנסי בריחת שתן שקית שתן לבישה, שתן סיליקון לשימוש חוזר לגברים, חולים קשישים עם מיטה שקית איסוף

דירוג המבקרים:

ILS 1.33
כמות הסחורה
Това זה נגיש

ניתן לפרק, לשטוף ולהחליף לשימושים מרובים, לעמוד בדרישות שונות פירוק קל ומתאים עיצובים, פשוטים ונוחים לשימוש. מחובר על ידי Hook & Loop, שהוא נוח, נוח וקל לתפעול. המשתנה בטוח ונוח, עם חדירות אוויר חזקה וללא פגיעה בעור. צד רך של מניעת זרימה אחורית מעוצב בקפידה, שקר צד יכול גם להבטיח שום דליפת שתן, נוח, נוח לשימוש לקשישים. ניתן לפרק, לשטוף ולהחליף לשימושים מרובים, לעמוד בדרישות שונות. פירוק קל ומתאים עיצובים, פשוטים ונוחים לשימוש. מחובר על ידי Hook & Loop, שהוא נוח, נוח וקל לתפעול. המשתנה בטוח ונוח, עם חדירות אוויר חזקה וללא פגיעה בעור. צד רך של מניעת זרימה אחורית מעוצב בקפידה, שקר צד יכול גם להבטיח שום דליפת שתן, נוח, נוח לשימוש לקשישים. מחובר על ידי Hook & Loop, שהוא נוח, נוח וקל לתפעול. המשתנה בטוח ונוח, עם חדירות אוויר חזקה וללא פגיעה בעור. הצד הרך של מניעת זרימה אחורית מעוצב בקפידה, שקר צד יכול גם להבטיח שום דליפת שתן, נוח, נוח לשימוש לקשישים. ניתן לפרק, לשטוף ולהחליף אותם לשימושים מרובים, ועומדים בדרישות שונות. פירוק קל ומתאים עיצובים, פשוטים ונוחים לשימוש. מפרט : מצב : 100% פריט חדש לגמרי סוג : חומר שתן : סיליקון + צינור הסחה כותנה אורך : בערך. שימוש 91 ס"מ / 35. ראשית, אגרוף את שקית השתן הפלסטיק במים או באוויר כדי למנוע הדבקה של שקית השתן הפלסטיק, כמו שיטוט את צנתר הפלסטיק או הרתיחה אותו במים חמים בהפסקה, מהדק את חגורת הקיבוע האלסטית בעת המותניים, והכניסו את הפין לקטטר השתן של לטקס 2.

מאפיינים עיקריים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Urinal
Material:
Silicone + Cotton 
Diversion Tube Length:
Approx. 91cm / 35.8in
Usage:
1. First, punch the plastic urine bag with water or air to prevent adhesion of the plastic urine bag, such as flattening the plastic catheter or boiling it with warm water at a break, fasten the elastic fixation belt at the waist, and put the penis into the latex urinary catheter:
2. Separate the two long belts on the elastic fixation belt from the two sides and connect them with the two short belts on the elastic fixation belt in the back and upward. Turn on the exhaust switch on the plastic urine bag and hanging the plastic urine bag at the bedside for use:
Package List:
1 x Urinal + Diversion Pipe :
1 x 2000ml Drainage Bag  :
1 x 1000ml Drainage Bag :

מוצרים דומים בקטגוריה