.

.

שפר את הנחירות בשינה מכונה אנגלית אנגלית חשמלית למנוע נחירות מכשיר 6 דופק רטט חוזק

שפר את הנחירות בשינה מכונה אנגלית אנגלית חשמלית למנוע נחירות מכשיר 6 דופק רטט חוזק

דירוג המבקרים:

ILS 99.30
כמות הסחורה
Това זה נגיש

קידום שינה : מכשיר נחירות למניעה חשמלית יכול להקל על הנשימה, מה שמאפשר לך למעשה איכות שינה טובה החלקה על נשימה : מכשיר נחירות אימץ פולסי רטט תדרים שונים כדי לעסות שרירי לסת ולהתאים את קצב הנשימה. צמצם את הנחירות : למנוע מכשיר נחירות לספק גירוי עצבי, מאפשר למשתמש להפחית את תדירות הנחירות ללא תופעות לוואי. תיקון רצועות : מכשיר נחירות סיוע בשינה עם רצועת תליית אוזניים לתיקון, בטוח ויציב, וזה קל ונוח עבורך ללבוש. התאמת אורך : ניתן להתאים את התקני הנחירות להקל על טבעת קבועה של טבעת קבועה בהתאם לצרכים שלך, לספק התאמה מושלמת. מפרט : סוג פריט : אלקטרוני למנוע נחר חומר חומר : מסביר סוג : סוללת ליתיום קיבולת סוללה : 180m Ah (כלול) כיצד להשתמש : 1. לחץ ארוך על כפתור ההפעלה למשך 2 שניות כדי להתחיל . לחץ על לחצן ההפעלה כדי להתאים את החוזק . כוח ברירת המחדל בחוזק הוא הילוך ראשון, ובסך הכל נבחר 6 הילוכים (מספר פנסי החיווי היציבים הוא מספר ההילוכים) . במהלך תקופת העבודה אור המחוון הכחול מופעל . נורת המחוון הכחול מהבהבת בתהליך הטעינה, ואור המחוון הכחול יציב לאחר שהוא מלא. רשימת אריזה : 1 Xprevent Snore Device1 x usb כבל 1 x ידני.

מאפיינים עיקריים

Item Type:
Electronic Prevent Snore Device
Material:
ABS
Battery Type:
Lithium Battery
Battery Capacity:
180mAh (Included)
How to Use:
1. Long press the power button for 2 seconds to start.:
2. Short press the power button to adjust the strength.:
3. The default power on strength is 1st gear, and a total of 6 gears are selected (the number of steady indicator lights is the number of gears).:
4. During the working period, the blue indicator light is on.:
5. The blue indicator light flashes during the charging process, and the blue indicator light is steady on after it is full.:
packing list:
1 xPrevent Snore Device:
1 x USB Cable:
1 x Manual:

מוצרים דומים בקטגוריה