.

.

מסכת שינה חימום, מסכת שינה וכיסוי עיניים, מסכת עיניים של 5 הילוכים, כיסוי צל עין קומפרס חם, מסכת

מסכת שינה חימום, מסכת שינה וכיסוי עיניים, מסכת עיניים של 5 הילוכים, כיסוי צל עין קומפרס חם, מסכת

דירוג המבקרים:

ILS 1.00
כמות הסחורה
Това זה נגיש

טעינה USB : עיצוב ממשק USB, המתאים לרוב שקע הכוח, תיהנו מהדחיסה החמה בעיניים בכל עת ובכל מקום חום מחזור : שטח גדול של חום במחזור, חם ונוח, תחושה חמה, נוחה כמו מגבת חמה. מתכוונן : אבזם מתכוונן כדי לענות על היקף הראש השונה, אתה יכול להתאים את מידת ההידוק הרצויה לך, כך שהוא יספק לך דחיסה חמה בעין נוחה. תסמינים ישימים : לאנשים עם עור הדוק ומזדקן בטרם עת הנגרם כתוצאה מהשמרים לטווח הארוך באיחור. מתאים לאנשים עם פנים מיובשות, גוון עור צהוב עמום וחשיפה לטווח הארוך לקרינת מחשב. אפקט : זה יכול לספק ביעילות קומפרסים חמים לעיניים שלך, לחות את אזור העין, לשפר את השינה ולהבהיר עיגולים כהים. טעינה USB : עיצוב ממשק USB, המתאים לרוב שקע הכוח, תיהנו מהדחיסה החמה בעיניים בכל עת ובכל מקום. חום מחזור : שטח גדול של חום במחזור, חם ונוח, תחושה חמה, נוחה כמו מגבת חמה. מתכוונן : אבזם מתכוונן כדי לענות על היקף הראש השונה, אתה יכול להתאים את מידת ההידוק הרצויה לך, כך שהוא יספק לך דחיסה חמה בעין נוחה. תסמינים ישימים : לאנשים עם עור הדוק ומזדקן בטרם עת הנגרם כתוצאה מהשמרים לטווח הארוך באיחור. מתאים לאנשים עם פנים מיובשות, גוון עור צהוב עמום וחשיפה לטווח הארוך לקרינת מחשב. אפקט : זה יכול לספק ביעילות קומפרסים חמים לעיניים שלך, לחות את אזור העין, לשפר את השינה ולהבהיר עיגולים כהים. מפרט : סוג פריט : כיסוי עיניים חומר : תסמינים ניתנים לניתוח : חוסר שינה מאוחר לטווח הארוך : הידוק העור, קרינת מחשב מקדמת מוקדמת : התייבשות פנים, צבע עור עמום, אידוי לחות.

מאפיינים עיקריים

Item Type:
Blindfold
Material:
Velvet
Applicable Symptoms:
 Long Term Late Night Sleeplessness
Computer Radiation:
Facial dehydration, dull skin color, moisture evaporation.
Haze, Sun Exposure:
Wind, dust, weathering, moisture evaporation
Effects:
Hot compress health, moisturize the eyes, improve sleep, lighten the dark circles
Power supply:
plug in use
Suitable for the Crowd:
1. University, junior high school, elementary school students myopia, farsightedness, astigmatism, overuse of eyes or long term wearing glasses, causing eye fatigue and discomfort.:
2. Computer operators, accountants, secretaries, teachers, drivers who drive for a long time, machinery workers and others with impaired vision.:
3. Presbyopia.:
4. Crow's feet, dark circles and bags under the eyes.:
5. Eye pain, headache, facial trigeminal neuralgia, neurasthenia, insomnia.:
Package List:
1 x Blindfold1 x Controller

מוצרים דומים בקטגוריה