.

.

מגן אצבעות לתינוק, עצור כפפת יניקה מגן על סיליקון רך לפקק יניקת אגודל

מגן אצבעות לתינוק, עצור כפפת יניקה מגן על סיליקון רך לפקק יניקת אגודל

דירוג המבקרים:

ILS 8.37
כמות הסחורה
Това זה נגיש

בליטות עיסוי : כפפת המוצץ שלנו לעצור יש בליטות עיסוי מרובות, אין צורך לנשוך בזווית ספציפית, והבליטות העגולות מעסות חניכיים רכות לתינוק כדי להקל על אי הנוחות במהלך בקיעת השיניים אופן השימוש : כשהילד הולך לישון בלילה, עדיף להוריד אותו, לנקות אותו עם מים חמים כל יום, פשוט לפתוח את הרצועה, ואת כפפת המוצץ של התינוק ניתן ללבוש על היד של הילד. שחרור את ההרגל : כאשר התינוק שלך לובש את מגן האגודל היונק והיא או הוא רוצה למצוץ, לעזור להם למצוץ פחות, והתינוק שלך מוותר בהדרגה על הרגל יונק האצבע. עיצוב : החלק הסיליקון בדרגת האוכל של שומר האצבעות שלנו מתפוצץ, וחלק הטקסטיל עשוי רשת אלסטית ידידותית לעור, שהוא נוח ונושם. מתכוונן : שומר העצירה של אצבעות האצבע הוא בטוח, רך, גמיש ונושם, וההידוק מותאם על ידי התאמת חוט שורש כף היד, כך שלא קל להחליק את הכפפה מיד התינוק. בליטות עיסוי : כפפת המוצץ שלנו לעצור יש בליטות עיסוי מרובות, אין צורך לנשוך בזווית ספציפית, והבליטות העגולות מעסות חניכיים רכות לתינוק כדי להקל על אי הנוחות במהלך בקיעת השיניים. אופן השימוש : כשהילד הולך לישון בלילה, עדיף להוריד אותו, לנקות אותו עם מים חמים כל יום, פשוט לפתוח את הרצועה, ואת כפפת המוצץ של התינוק ניתן ללבוש על היד של הילד. שחרור את ההרגל : כאשר התינוק שלך לובש את מגן האגודל היונק והיא או הוא רוצה למצוץ, לעזור להם למצוץ פחות, והתינוק שלך מוותר בהדרגה על הרגל יונק האצבע. עיצוב : החלק הסיליקון בדרגת האוכל של שומר האצבעות שלנו מתפוצץ, וחלק הטקסטיל עשוי רשת אלסטית ידידותית לעור, שהוא נוח ונושם. מתכוונן : שומר העצירה של אצבעות האצבע הוא בטוח, רך, גמיש ונושם, וההידוק מותאם על ידי התאמת חוט שורש כף היד, כך שלא קל להחליק את הכפפה מיד התינוק. מתכוונן : שומר העצירה של יניקת האצבע הוא בטוח, רך, גמיש ונושם, וההידוק מותאם על ידי התאמת חוט שורש כף היד, כך שלא קל להחליק את הכפפה מיד התינוק . בליטות עיסוי : כפפת המוצץ שלנו לעצור יש בליטות עיסוי מרובות, אין צורך לנשוך בזווית ספציפית, והבליטות העגולות מעסות חניכיים רכות לתינוק כדי להקל על אי הנוחות במהלך בקיעת השיניים.

מאפיינים עיקריים

Item Type:
Baby finger guard
Material:
Silicone
Wristband Length:
Approx. 19cm / 7.5in
Wristband Height:
Approx. 10cm / 3.9in
Uses:
When your baby is wearing the stop finger sucking glove, she or he wants to suck, helping them to suck less; your baby gradually gives up the finger sucking habit.
How to Use:
When the child goes to bed at night, it is best to take it off and clean the baby finger guard with hot water every day.:
Package List:
1 xBaby Finger Guard:
Note:
Please allow 1‑2cm error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:

מוצרים דומים בקטגוריה