.

.

Wionc מברשת ניקוי טואלט כפול-צדדי מברשת משק בית מברשת שירותים יצירתי ידית ארוכה עם ערכת מחזיק WC בסיס

Wionc מברשת ניקוי טואלט כפול-צדדי מברשת משק בית מברשת שירותים יצירתי ידית ארוכה עם ערכת מחזיק WC בסיס

דירוג המבקרים:

ILS 1.67
כמות הסחורה
Това זה נגיש

מעמד ייבוש מהיר - עם בסיס מעמד יציב ומאורור, הוא תורם לאוורור ושומר על הבסיס נקי עמיד ויעיל - המברשת לעולם לא תלבש ותשנה צורה, ותשמור עליה נקייה לחלוטין. סיבי המברשת הרכים צריכים להיות עדינים, ככל שהמגע קל יותר, כך אפקט הניקוי טוב יותר. מברשת שאינם מברשת - ראשי מברשת סיליקון בטוחה ולא מזיקה למשטח הזיגוג של האסלה, והיא נשמרת נקייה ביסודיות במהלך כל התהליך. ידית ללא החלקה - ידית ארגונומית מקלה על הניקוי ומפחיתה את זמן הניקוי. הסימפלס והעיצוב היפהפה מרמונים עם חדר האמבטיה שלך. דאגה-שירות-תעשה את האסלה שלך יפה ושריטה. העיצוב התחתון הסגור מונע למעשה את הכניסה לאוויר נקי. השירותים שלך יהיו נקיים מתמיד!. מעמד ייבוש מהיר - עם בסיס מעמד יציב ומאורור, הוא תורם לאוורור ושומר על הבסיס נקי. עמיד ויעיל - המברשת לעולם לא תלבש ותשנה צורה, ותשמור עליה נקייה לחלוטין. סיבי המברשת הרכים צריכים להיות עדינים, ככל שהמגע קל יותר, כך אפקט הניקוי טוב יותר. מברשת שאינם מברשת - ראשי מברשת סיליקון בטוחה ולא מזיקה למשטח הזיגוג של האסלה, והיא נשמרת נקייה ביסודיות במהלך כל התהליך. ידית ללא החלקה - ידית ארגונומית מקלה על הניקוי ומפחיתה את זמן הניקוי. הסימפלס והעיצוב היפהפה מרמונים עם חדר האמבטיה שלך. דאגה-שירות-תעשה את האסלה שלך יפה ושריטה. העיצוב התחתון הסגור מונע למעשה את הכניסה לאוויר נקי. השירותים שלך יהיו נקיים מתמיד!. מעמד ייבוש מהיר - עם בסיס מעמד יציב ומאורור, הוא תורם לאוורור ושומר על הבסיס נקי.

מאפיינים עיקריים

Style:
Hand
Usage:
Toilet
Package Included:
1*Toilet brush:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
Hanging and landing dual-use, no land occupation. paste firm, the bearing capacity is strong, and it can be placed at will without falling. :

מוצרים דומים בקטגוריה