.

.

סיליקון קש טיפים כיסוי 8 חבילה לשימוש חוזר חמוד קש תקעים שתיית קש טיפים מכסים נגד אבק סיליקון קש כובעי עבור 6-8

סיליקון קש טיפים כיסוי 8 חבילה לשימוש חוזר חמוד קש תקעים שתיית קש טיפים מכסים נגד אבק סיליקון קש כובעי עבור 6-8

דירוג המבקרים:

ILS 0.33
כמות הסחורה
Това זה נגיש

מה תקבל : אתה תקבל 8 סגנונות של סיליקון קש סטים, 1 של כל סגנון,אגסים, אננס, לימונים, אפרסקים, עצי חג המולד, פתיתי שלג, ורב-צבע מזון כיתה קשיות טיפים מכסה רק מתאים 1/4 אינץ רחב, וכו' הצורה החמודה תוערך על ידי ילדים ואהובים על משפחתם (התאמה אקראית על ידי מוכר). טרי וחמוד עיצוב : אלה חמוד קש הוד צורות יכול להפוך שלך קשיות וכוסות יותר עדין. בנוסף, יש להם אטום אטום, אבק הוכחה להתיז הוכחה עיצוב, אשר הם במיוחד מתאים עבור פעילויות חוצות והם מעשי מתנות לחברים ובני משפחה. חומר אמין : שרוול קש הסיליקון עשוי מסיליקון איכותי ללא ריח מוזר, עמיד, לשימוש חוזר, לא רעיל, וניתן לנקות אותו ביד או במדיח כלים, כך שהוא יכול לספק לך שירותים מרובים. נייד ונוח : זה הוא קטן, יכול להתבצע איתך ומשמש שבו אתה צריך את זה, כגון הליכה ברחוב, קמפינג, טיולים או פעילויות אחרות. גודל מתאים : שלנו קש טיפ כיסוי הוא מאוד מתאים עבור רוב 6-8 מ מ 0.3 אינץ רך קש סוגים; אנא הערה כי שלנו חבילה רק כולל סיליקון קש תקעים, לא קשיות. 8 חתיכות סיליקון קש טיפים כיסוי לשימוש חוזר שתיית קש טיפים מכסי אבק הוכחה קש תקעים עבור 6-7 ממ קשיות, וכו'. מתנות נחמדות : קשיות סיליקון הן המתנות הנחמדות ברוב האירועים, נחמדות לחגיגות מסיבות משפחתיות או לילדים ואופנתיות למפגש משפחתי, בילוי לילי של הילדה, מסיבת קוקטייל, מנגל פטיו, פיקניקים, שייט ועוד, אפשרויות מתנה טובות יותר למשפחות ולחברים שלך.

מאפיינים עיקריים

Material:
silicone
Size:
suitable for 6 - 8 mm(0.2inch-0.3inch)straws
Color:
as the picture shows
Package includes:
8 x Silicone straw tips covers:
Features:
Nice performance:
Our reusable drinking straw tips can decorate your straw cup specially and beautifully. With airtight seal, anti-dust and splash proof ability, :
Practical and reusable:
When you use these straw covers, you can find although it is not too big, you can boil it in hot water to keep it from dust.:
Simple usage:
You can fix the straw cover fast on the straw, and can directly remove it when drinking, it will be suspended on the straw firmly. :
Safe and hygienic, the silicone straw cover is beneficial to the health of you and your family.:
Warm note:
Manual measurement, please allow slight errors on size.:
The colors may exist slight difference due to different screens.:

מוצרים דומים בקטגוריה