.

.

כפפות ניקוי סיליקון כפפות ניקוי לשטיפת כלים כלים ספוג כלים כביסה ניקוי כפפות גומי

כפפות ניקוי סיליקון כפפות ניקוי לשטיפת כלים כלים ספוג כלים כביסה ניקוי כפפות גומי

דירוג המבקרים:

ILS 9.11
כמות הסחורה
Това זה נגיש

משוך בסגירה כפפות לשטיפת כלים רב תכליתיות-כפפות לשטיפת כלים, קרצוף רצפות, גינון ועוד. כפפות גומי ארוכות אלה שימושיות בכל המתקן שלך כדי להגן על הידיים שלך. כפפות אחיזה בעלות מרקם אלה מספקות אחיזה בטוחה במשטחים רטובים. מושלם גודל-אלה בינוני לשימוש חוזר גומי ניקוי כפפות הם של 11.5 " אורך 15 מיל עובי. הגודל הנדיב מקל עליהם לעלות ולרדת, אפילו בידיים לחות או מיוזעות. להגן על ידיים-את גומי של אלה נקיון כפפות שומר מים החוצה, כך צלחת כביסה לא לשחוק עור. נוח ללבוש-זה ניקוי כפפות שקופיות לסירוגין קל יותר ושומר שלך ידיים יבש ונוח. אלה מושלמים ומשמשים ככפפות מדיח כלים, כפפות שירות, כפפות מטבח, כפפות גנן וכפפות עובד מחסן. חזק וגמיש-כוח דרך הגרוע ביותר שלך ניקוי עבודה עם אלה גומי כפפות כדי להגן על הידיים שלך ולשמור אותם יבש. את גומי כפפות לניקוי מאפשר לך לשטוף סירים ומחבתות עם מים חמים מבלי להיות מפוסטרים, ואת גמישות של אלה מלח התנגדות כפפות עושה אותם יותר נוח. גודל הוא מתאים עבור פאלם רוחב 7-8 סנטימטר מ ' גודל הוא מתאים פאלם רוחב 8-8.8 סנטימטר ליטר גודל הוא מתאים פאלם רוחב 9-9.5 סנטימטר הערה : 1. בשל ההבדל בין מסכים שונה, התמונה עשויה שלא לשקף את הצבע האמיתי של הפריט. אנו מבטיחים את הסגנון הוא אותו כפי שמוצג בתמונות.

מאפיינים עיקריים

Material:
PVC
Weight:
79g
Size:
S/M/L
S size is suitable for palm width 7-8cm:
M size is suitable for palm width 8-8.8cm:
L size is suitable for palm width 9-9.5cm:
Note:
1. Due to the difference between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. We guarantee the style is the same as shown in the pictures.:
2. 1 Inch=2.54 CM; 1 CM=0.39 Inch. Due to the manual measurement and different measurement methods, please allow 1-3cm deviation. Thanks! :

מוצרים דומים בקטגוריה