.

.

צינור ניקוי כלי סט עבור צינור עישון, 100 יחידות זיפי צינור ניקוי, 1 יחידות 3-ב-1 צינור לחבל מקדד כלי, 1 יחידות

צינור ניקוי כלי סט עבור צינור עישון, 100 יחידות זיפי צינור ניקוי, 1 יחידות 3-ב-1 צינור לחבל מקדד כלי, 1 יחידות

דירוג המבקרים:

ILS 14.90
כמות הסחורה
Това זה נגיש

? מושלם צינור ניקוי כלי סט : זה צינור ניקוי מברשות סט כולל 100 זיפי צינור מנקה, 1 ארוך צינור צינור מנקה מברשת, 1 צינור מקדד לחבל, 1 מיני ניילון מברשת סט 4 קש ניקוי מברשות , מספיק כדי לענות על הצרכים המגוונים שלך ?פרימיום זיפי צינור ניקוי : אלה זיפי צינור ניקוי עשויים באיכות גבוהה כותנה עטוף רך חוט עם נהדר לספיגה בקלות להסיר כל לכלוך מלוכלך צינור. חומרי ניקוי צינורות זיפים אלה גמישים וניתנים לכיפוף ויכולים גם ליצור מגוון עבודות יד. ?קל לשימוש קש ניקוי מברשות : את קש ניקוי מברשת הוא עשוי מעט קשה יותר ניילון זיפים, נירוסטה לעטוף ידית, לא קל חלודה, גמיש נירוסטה ידית מעוות ומתכופף כדי להתאים צורות שונות. ? שמור צינורות נקי : את ארוך צינור צינור מנקה מברשת יש מסתובב זיפים בשני הקצוות נשלף עיקול באמצע כדי להפוך ניקוי קל יותר. את צינור מקדד לחבל הוא עשוי באיכות גבוהה נירוסטה והוא עמיד מספיק לניקוי צינור צינורות. ?רב תפקודי צינור ניקוי כלי סט : זה ניקוי כלי סט יתאים ביותר קשיות ובקבוקי מים, קומקום צוואר, וכו'. הגודל הגמיש נהדר גם לניקוי סביב פקקים, מיכלי דגים, ניקוז כיור מקלחת ופינות אחרות שקשה להגיע אליהן. סט זה מתאים כמתנה פרקטית וייחודית לאוהבי העישון ברשימה שלך. זה צינור ניקוי כלי סט יכול לענות כמעט כל שלך יומי צינור ניקוי הצרכים. גדלים שונים של מברשות קש יכולים לנקות בקבוקים כמו גם קשיות שונות, כגון קשיות פלסטיק, קשיות נירוסטה, קשיות סיליקון.

מאפיינים עיקריים

Material:
nylon, cotton, stainless steel, plastic
Size:
as shown
Color:
as shown
Notice:
1. Please be careful of slag leakage when cleaning, it is recommended to wrap it with a towel to prevent splashing.:
2. Multiple spins may require a lot of wiggling, twisting, bending and rotating, so please be patient, the pipe cleaner tool set will be flexible enough to do jobs that others can't.:
3. Please be careful with the brush head to avoid scratching your hands.:
4. Please do not allow children to use the brush.:
5. Thoroughly clean your new straw cleaner with soap and water before use. Fully dry after use and store in a dry place.:
6. Due to manual measurement, please allow a slight deviation.:

מוצרים דומים בקטגוריה