.

.

שרף גביע מגף מוזהב טקס פרס גביע מעריצים מזכרות מזכרות אלקטרולייליות מתאימות למתאימים למשחק כדורגל

שרף גביע מגף מוזהב טקס פרס גביע מעריצים מזכרות מזכרות אלקטרולייליות מתאימות למתאימים למשחק כדורגל

דירוג המבקרים:

ILS 0.33
כמות הסחורה
Това זה נגיש

★ [חומר מתקדם] -תכלול שרף טבעי טהור ידידותי לסביבה שרף מתאים ביותר לקישוט הבית. החומר הוא לא רק ידידותי לסביבה, אלא גם קשה, ובעל מרקם טוב, מבריק, לא קל ללבוש, לא קל לשרוט, לא קל לגעת באפר, וניתן לשטוף אותו. ★ [היקף היישום] : אוספים, מזכרות, מתנה לבנך, לאותם מעריצים, קישוטים לבית בחלונות המופע ועוד. ★ [קישוטים] : משחק הכדורגל מזכיר לנו את הכוח והביטחון שלנו. החיים דומים מאוד לכל ענף ספורט. מכאן שהיצירה הזו תהיה נהדרת שמניעה גורם מניע. הניחו אותו על שולחן העבודה, המעטפת, המשרד או אפילו בבית. ★ [חריטה DIY] - חריטת DIY בחינם על פי בקשה. לקבלת הזמנת מחשב, לחץ על קישור ASK המוכר והגיש מידע. לאפליקציה, אנא רשום את פרטי החריטה שלך בעת הגש את ההזמנה. אם אין בקשת חריטה DIY, המשלוח ייעשה על פי תמונות המוצר שלנו. ★ [שביעות רצון מובטחת] : אם אינך מרוצה ב 100% מהרכישה שלך לא משנה באיזו סיבה, אנא צור איתנו קשר באמצעות הודעת מוכר קונה כדי שנוכל לעשות זאת נכון עבורך. ★ חומר ברמה גבוהה : הגביע עשוי שרף טהור עם מרקם טוב, ברק טוב, לא קל ללבוש, לא קל לשרוט, לא קל לגעת באפר, ניתן לשטוף. /7 × 4x11incroduct משקל : 1100 גרם : ציפוי אריזת : שירותי אריזה עצמאיים : אותיות חינם, סוגים מסוג Colle : Silverresin Technology : מתנות פרסום, פרסים ומזכרות, מתנות יחסי ציבור, מתנות לרווחה, מתנות חגיגיות, מתנות ועידה –1 * arpody 1 * * arpody 1 * * unpody 1 * * incation 1 * * undication 1 * * undication 1 * * unking undian ★ [לעולם אל תדהה, תמיד מאיר]-גביע שלנו עשוי טכנולוגיה מצופה זהב, לאחר ליטוש חוזר, הגביע חלק יותר, והגביע משוחזר מאוד.

מאפיינים עיקריים

Material:
Resin
Size:
17×10x29cm/7×4x11in
product weight:
1100g
Process:
plating
Packing:
independent packing box
Service:
Free lettering, typesetting
Color:
Silver
Resin technology:
Uses:
advertising gifts, awards and souvenirs, public relations gifts, welfare gifts, festive gifts, conference gifts
★ Packing:
1 * Trophy:
1 *Packing box:
★ [Never fade, always shining]-Our trophy is made of gold-plated technology, after repeated polishing, the trophy is smoother, and the trophy is highly restored. Never rust, never fade, long service life, after years of polishing, it still looks like new.:
★ Warm tips:
* Because of manual measurement, the error is 0.1-0.8cm(0.03-0.3inch), please refer to actual size.:
★ We offer 24 hours online customer service, please feel free to message us if you have any questions. Thanks for good communication!:
* We promises to ship within 24 hours, and the delivery time is 7-20 working days. :

מוצרים דומים בקטגוריה