.

.

3-חמוש צד מברשת גורף רובוטית שואב אבק אבזרים

3-חמוש צד מברשת גורף רובוטית שואב אבק אבזרים

דירוג המבקרים:

ILS 1.67
כמות הסחורה
Това זה נגיש

סוג : 3-חמוש גורף שואב אבק צד מברשת החלפה נועד לאסוף עקשן, קשה להגיע אשר אוסף בפינות או מקלות לקירות. כדי לשמור על שואב האבק במצב עבודה ויכולת עבודה מצוינים, מברשת צד חלופית זו היא שואב אבק. בחירה נחמדה להחליף את החלקים הישנים של שואבי אבק. שיפור יעילות הניקוי של שואב האבק. קל להסיר ולהחליף של תחזוקה שוטפת. תיאור : -סוג : 3 - חמוש גורף שואב אבק צד מברשת החלפה-נועד לאסוף עקשן, קשה להגיע אשר אוסף בפינות או מקלות לקירות. - כדי לשמור על שואב אבק במצב עבודה מעולה קיבולת, זה החלפת צד מברשת הוא-קונגה 1290 13 שואב אבק. בחירה נחמדה להחליף את החלקים הישנים של שואבי אבק. - שיפור ניקוי יעילות של שואב אבק. קל להסיר ולהחליף של תחזוקה שוטפת.מפרט : חבילה כוללת : של צד מברשתהערה : בשל ההבדל בין מסכים שונה,יכול להיות שיש קצת צבע הבדל מקובל, אנא בטובך הערה.יש לנו ניסיון רב שנים במכירת סחורה באינטרנט, אנו מתמקדים במתן המוצר והשירות הטובים ביותר ללקוחות.

מאפיינים עיקריים

Package Includes:
of Side Brush:
Note:
Due to the difference between different monitors,there could be a little color difference acceptable, please kindly note.:
We have many years of experience in selling merchandise online, we are focus on providing best product and service to customers.:

מוצרים דומים בקטגוריה