.

.

מסיר Callus לרגליים, פילינג מטחנת כף רגל קובץ כף רגל קובץ רגל מתה מסיר עור נשים גבר קבצי כף רגליים חשמל

מסיר Callus לרגליים, פילינג מטחנת כף רגל קובץ כף רגל קובץ רגל מתה מסיר עור נשים גבר קבצי כף רגליים חשמל

דירוג המבקרים:

ILS 2.67
כמות הסחורה
Това זה נגיש

נוח לשחיקת כפות רגליים : ניתן לשטוף את קובץ הרגל החשמלי, מסיר Callus חשמלי מעוצב עם פונקציית איסוף אבק, כלי פדיקור קל ונוח לטחינת רגליים קובץ כף הרגל יכול להסיר ביעילות צימיות עור שונות של גברים ונשים, מסיר העור המת של כף הרגל נוח לך לנסוע, קובץ כף הרגל של פדיקור יכול לשמור על עורך חלק ויפה בכל עת ובכל מקום. הסר בקלות : מטחנת כף הרגל מוסרת בקלות את חיתוך כף הרגל, עור מת, קלות, מסיר קלאוס חשמלי לרגליים לחות לסוליות כפות הרגליים, מטחנות כף הרגל מתקנות סוליות יבשות וסדוקות. למסיר תאית מטחנות רגליים חשמליות יש ידית לא-החלקה וקל משקל ארגונומית, ניתן למקם מטחנת רגליים נטענת בכל מקום, מטחנת רגליים חשמליות יפה, קבצי הרגל החשמליים קלים לשימוש. ביצועים יציבים : מקרצף כף הרגל הוא סוללה מובנית, מכשיר פדיקור מכונת פדיקור הוא זמן רב זמן, נטענת סקרן רגליים יש ביצועים מצוינים ויציבים. כלי פדיקור קובץ רגליים חשמליים יכולים להסיר ביעילות צימיות עור שונות של גברים ונשים, מכונת גילוח אלקטרונית של Callus מתאימה מאוד לסלוני ציפורניים או לשימוש ביתי. קומפקטי ואור : מכונת מלטש כף הרגל היא כבל טעינה של USB, מסיר Callus לרגליים הוא קומפקטי וקליל, מטחנה חשמלית היא מראה יפה, קובץ כף רגליים חשמלי לעור מת ניתן לשאת בנסיעות עסקיות. גודל פדיקור אלקטרוני מקל מאוד על הנשיאה, תוכלו להכניס אותו בקלות בתיק, תרמיל או מזוודה, כך שתמיד תוכלו לשמור על רגליים יפות במסע. קובץ כף הרגל החשמלי מסיר קלאוס לרגליים : מטחנת הרגל האוטומטית קלה לשימוש, הסר קליות עור מתות בקלות עם ראש שונה, מטחנת כף רגל פדיקור ניתנת לחזרה מגיעה עם ראש טחינה עדין וגס של החבילה כדי לעמוד בדרישות שלך. הידית החזקה של כף הרגל, גודל מושלם, הגודל המושלם מעוצבת על פי אסתטיקה אנושית. נוח לשחיקת כפות רגליים : ניתן לשטוף את קובץ הרגל החשמלי, מסיר Callus חשמלי מעוצב עם פונקציית איסוף אבק, כלי פדיקור קל ונוח לטחינת רגליים. קובץ כף הרגל יכול להסיר ביעילות צימיות עור שונות של גברים ונשים, מסיר העור המת של כף הרגל נוח לך לנסוע, קובץ כף הרגל של פדיקור יכול לשמור על עורך חלק ויפה בכל עת ובכל מקום. הסר בקלות : מטחנת כף הרגל מוסרת בקלות את חיתוך כף הרגל, עור מת, קלות, מסיר קלאוס חשמלי לרגליים לחות לסוליות כפות הרגליים, מטחנות כף הרגל מתקנות סוליות יבשות וסדוקות. למסיר תאית מטחנות רגליים חשמליות יש ידית לא-החלקה וקל משקל ארגונומית, ניתן למקם מטחנת רגליים נטענת בכל מקום, מטחנת רגליים חשמליות יפה, קבצי הרגל החשמליים קלים לשימוש. ביצועים יציבים : מקרצף כף הרגל הוא סוללה מובנית, מכשיר פדיקור מכונת פדיקור הוא זמן רב זמן, נטענת סקרן רגליים יש ביצועים מצוינים ויציבים.

מאפיינים עיקריים

Item Type:
Electric Foot File
Material:
ABS
Main functions:
1. Removing dead skin calluses and cutin. :
How to use:
Long press the switch, the default into slow gear, green light on. In a short press a switch red light is high gear, long press again can shut down.
Note:
This machine has the function of waterproof, after grinding the skin the head can be washed alone, whole machine can also be washed under the water faucet (do not soak in the water for a long time). :
Package List:
1 x Electric Foot File :
1 x Coarse Grinding Head :
1 x Fine Grinding Head :
1 x USB Cable :
1 x Cleaning Brush :
1 x Manual :
1 x Grinding Head Remove Tool :

מוצרים דומים בקטגוריה