.

.

גנרטור בעל עוצמה גבוהה מגנט קבוע ללא מברשת מתח קבוע בית קבוע משק בית טהור גנרטור ליבת ליבה 110V 220V 1500W

גנרטור בעל עוצמה גבוהה מגנט קבוע ללא מברשת מתח קבוע בית קבוע משק בית טהור גנרטור ליבת ליבה 110V 220V 1500W

דירוג המבקרים:

ILS 1.00
כמות הסחורה
Това זה נגיש

מצב עירור : מחולל מגנט קבוע הקליפה והמאוורר של פריט זה עשויים מאלומיניום וברזל באיכות גבוהה בהתאמה, שהם עמידים יותר ובעלי חיי שירות ארוכים יותר. זה מתאים רק לטעינה ותאורת כלי רכב חקלאיים, כמו תלת אופן וארבעה גלגלים. לסליל הנחושת הטהור המשמש בגנרטור זה יש התנגדות נמוכה יחסית וערך קלורי נמוך, שיכול לחסוך אנרגיה. מחולל DC קבוע זה כולל סליל נחושת טהור עם עמידות נמוכה ומוליכות רבה יותר, המייצר חום נמוך במהלך השימוש ולא קל לשרוף את המנוע. זה מגדיל את חיי המנוע. הילוך הברזל היצוק של פריט זה הופך את. המנוע ללא מברשות חלק ללא מברשות ורכיבים שנבחרו בקפידה של מוצר זה יכולים להביא לרעש נמוך יותר בשימוש, ליצור עבורכם סביבת עבודה שקטה יותר. המנוע ללא מברשות חלק ורכיבים שנבחרו בקפידה. מפרט : מהירות מדורגת N : 900 ~ 6000 סל"ד / מצב Minexcitation : יעילות המרה אפקטיבית של מגנט קבוע : 70%הקליפה והמאוורר של פריט זה עשויים מאלומיניום וברזל באיכות גבוהה בהתאמה, שהם עמידים יותר ויש להם חיי שירות ארוכים יותר. זה מתאים רק לטעינה ותאורת רכבים חקלאיים, כמו תלת אופן וכלי רכב ארבעה גלגלים, טרקטורים. המנוע ללא מברשות חלק ללא מברשות והרכיבים שנבחרו בקפידה של מוצר זה יכולים להביא לרעש נמוך יותר בשימוש, ליצור עבורך סביבת עבודה שקטה יותר.

מאפיינים עיקריים

Rated speed n:
900 ~ 6000rpm / min
Excitation mode:
permanent magnet generator
Effective conversion efficiency:
70%
The shell and fan of this item is made of high-quality aluminum and iron respectively, which are more durable and have a longer service life. :
It is only suitable for charging and lighting agricultural vehicles, such as tricycles and four-wheeled vehicles, tractors.:
The smooth-running brushless motor and carefully selected components of this product can bring lower noise when in use, creating a quieter working environment for you.:
The smooth-running brushless motor and carefully selected components of this product can bring lower noise when in use, creating a quieter working environment for you. :

מוצרים דומים בקטגוריה