.

.

שקית אחסון סריגה, תיק אחסון חוט, שקית סריגה לאחסון חוט, מארז אחסון כלי סריגה DIY עם מטפל בנהלות, תפירה

שקית אחסון סריגה, תיק אחסון חוט, שקית סריגה לאחסון חוט, מארז אחסון כלי סריגה DIY עם מטפל בנהלות, תפירה

דירוג המבקרים:

ILS 93.82
כמות הסחורה
Това זה נגיש

מארגן חוט גדול : תיק הסרוגה של בד בצפיפות גבוהה כולל שטח אחסון גדול, אידיאלי לאחסון מספר גדול של כדורי צמר, מחטי סריגה, ווים סרוגה ואביזרי סריגה אחרים עיצוב ייחודי : רוכסן דו כיווני מעוצב סביב מכסה חוט החוט לפתיחה וסגירה קלים. טוטת אחסון חוט הופכת את אחזור החוט לקל ונטול בלגן, והחריץ הנוקשה מונע מהחוט להישלף!. ניילון כבד : תיק אחסון סריגה ניילון כבד ניילון הוא עמיד בפני שריטות, אטום למים, ולאחסון קל של פריטים סרוגים. שקית האחסון של גזה מעוצבת עם שתי ידיות לניידות קלה. גישה נוחה לפריטים : לא עוד חיפוש דרך ערימות חוט אחר הוו, המספריים או הסליל הרצוי. תיק האחסון של חוט יכול לשמש גם כמארגן לארוז את הטלפון, המפתחות או הפריטים האחרים שלך. בחירה אידיאלית : תיק הסרוגה החוט מתאים למתחילים סרוגים, למתחילים, לחובבי סריגה ובעלי מלאכה. מתנה נהדרת לילדיכם, לאוהבים, לחברים ולמשפחות ביום הילדים, חג המולד. תיאור : מארגן חוט הסריגה שומר על חוטים נפרדים ומונע מהם להסתבך, ושומר על צורתם ארוכה ללא קמטים. העיצוב בעל הקיבולת הגדולה מספיק גדול בכדי להכיל את כל החוטים, המחטים והאביזרים האחרים. ספציפית : שם : חוט חוט תקיג : ניילוניס כבד : כפי שמוצג בתמונות התמונות : עמיד בפני שריטות, אטום למים, קל לקחת, רוכסן דו כיווני, ידית ניידת וכו '.

מאפיינים עיקריים

Name:
Yarn Storage Bag
Material:
Heavy Duty Nylon
Size:
as shown in the picture
Features:
scratch-resistant, waterproof, easy to take, two-way zipper, portable handle, etc.
Application:
Storing wool balls, knitting needles, aluminum alloy crochet hooks, bamboo handle crochet hooks, knitting accessories, embroidery hoops, etc.
Package List:
Yarn Storage Bag * 1:
Notes:
Due to the lighting effects and shooting angles, the color of the item and that shown in the picture might have a nuance.:
Due to manual measurement, there might be a tolerance in the product size. :

מוצרים דומים בקטגוריה