.

.

4 - להב אח מאוורר להב, להב תנור מאוורר תרמית כוח תנור הגנת סביבה מאוורר עץ שריפת תנור מאוורר להב

4 - להב אח מאוורר להב, להב תנור מאוורר תרמית כוח תנור הגנת סביבה מאוורר עץ שריפת תנור מאוורר להב

דירוג המבקרים:

ILS 3.00
כמות הסחורה
Това זה נגיש

חומרים באיכות גבוהה : את מאוורר להבים עשויים גבוהה-איכות חומרים, אשר הם חסון ועמיד כמו אביזרים, הם יכולים להיות מוחלפים בכל עת כדי להאריך את חיי המוצר. בטיחות והגנה על סביבה : חם אוויר מאוורר חימום, אין צורך סוללות או חשמל, אין אש סכנות, יעיל זרימת של מקורה חם אוויר. ככל שהאנרגיה התרמית יותר באח, כך המאוורר פועל מהר יותר, עם צריכת אנרגיה נמוכה ויעילות גבוהה. כוונון אוטומטי : מאוורר התנור מסתובב באמצעות החום על משטח התנור, ומתאים אוטומטית את מהירות הסיבוב בהתאם לטמפרטורת משטח התנור. מאווררי תנור תרמי יכולים לעזור לנצל באופן מלא את אנרגיית הבעירה של הדלק. רעש נמוך ותפעול פשוט : להב המאוורר מעוצב בעיצוב ארבע חלקים, עם רעש נמוך. החלק היחיד בתנועה הוא מכלול הלהבים, שאינו מוחלף לעתים קרובות, והוא שקט מאוד. זה יכול לעמוד בטמפרטורות גבוהות. פשוט ממוקם בחלק העליון של תנור, את מאוורר יהיה לסובב כמו הטמפרטורה עולה, ביצוע זה קל להתקנה ולשימוש. מתאים עבור 2 צבעים : את מאוורר להבים זמינים בשחור וכסף צבעים כדי לענות על צרכי השונים שלך. מאוורר הכיריים מפיץ ביעילות אוויר חם בכל החדר, ונמצא בשימוש נרחב בתנורי שריפת עצים, קמינים, תנורי גז, תנורים חשמליים ותנורי חלקיקים. מפרט : מצב : חדש לגמרי סוג פריט : מאוורר להב להב : 4 יחידות גודל : קוטר : כ.

מאפיינים עיקריים

Condition:
  Brand New
Item Type:
Fan Blade
Blade:
4pcs
Size:
Diameter
Package List:
1 x Fan Blade:
1 x Screwdriver:
2 x Fixing Screw:
Note:
1. Please allow slight errors due to manual measurement. Thanks for your understanding.2. It only contains the contents of the above package and does not include other products.:
3. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:

מוצרים דומים בקטגוריה