.

.

גבוהה לחץ אוויר ניקוז בלאסטר, שרותים טובל חשמלי מחפר ציוד כלי סט ערכת לאמבטיה מטבח

גבוהה לחץ אוויר ניקוז בלאסטר, שרותים טובל חשמלי מחפר ציוד כלי סט ערכת לאמבטיה מטבח

דירוג המבקרים:

ILS 3.33
כמות הסחורה
Това זה נגיש

יישום רחב : הוא ישים לחפירה של צינורות שונים, כגון כלי קרוב, ביוב צינורות, בריכת שטיפת ירקות, ניקוז רצפה וכו' בונים לכם בית נקי ונוח. שמירת לחץ זמן : 20 שניות. 7 פעמים של גז טורבינת ביול. חשמלי אינפלציה ושחרור, ואת גבוהה לחץ יהיה למעשה לזרות את צינור, קל ויעיל. נוחות : מגיע עם גודל קומפקטי וקל משקל, שניהם את אחסון ונשיאה הם מאוד נוח לתיקון. קל לשימוש : פשוט להכניס את טובל לתוך חסום ניקוז ולחץ על אוויר כפתור כדי להסיר את לסתום, מאוד קל ומהיר. חומר : האסלה טובל הוא עשוי פרימיום פוליאמיד 304 נירוסטה חומרים, לא קל לשבור, עמיד וקל לניקוי. יישום רחב : הוא ישים לחפירה של צינורות שונים, כגון כלי קרוב, ביוב צינורות, בריכת שטיפת ירקות, ניקוז רצפה וכו'. בונים לכם בית נקי ונוח. שמירת לחץ זמן : 20 שניות. 7 פעמים של גז טורבינת ביול. חשמלי אינפלציה ושחרור, ואת גבוהה לחץ יהיה למעשה לזרות את צינור, קל ויעיל. נוחות : מגיע עם גודל קומפקטי וקל משקל, שניהם את אחסון ונשיאה הם מאוד נוח לתיקון. קל לשימוש : פשוט להכניס את טובל לתוך חסום ניקוז ולחץ על אוויר כפתור כדי להסיר את לסתום, מאוד קל ומהיר. חומר : האסלה טובל הוא עשוי פרימיום פוליאמיד 304 נירוסטה חומרים, לא קל לשבור, עמיד וקל לניקוי. מפרט : סוג פריט : בוכנת אסלהמודל : אקס-גי 002חומר : פוליאמיד, 304 נירוסטה. אסלה תקע לחץ : 4 קילוגרם/סנטימטר 2 שסתום תקע לחץ : 3 קילוגרם/סנטימטר 2 רצפת ניקוז תקע לחץ : 4 קילוגרם/סנטימטר 2 ירקות כביסה אגן תקע לחץ : 3 קילוגרם/סנטימטר 2.

מאפיינים עיקריים

Item Type:
Toilet Plunger
Model:
HX-GY002
Material:
Polyamide, 304 stainless steel.
Toilet Plug Pressure:
4kgf/cm²
Lavatory Plug Pressure:
3kgf/cm²
Floor Drain Plug Pressure:
4kgf/cm²
Vegetable Washing Basin Plug Pressure:
3kgf/cm². The pressurization time is not recommended to be too high.
Battery:
1 x 11V 2000mAh lithium battery, shipped with matching battery.
Charger Plug:
US Plug 100-240V
Pressurization Time:
20 Seconds. 7 times of gas turbine stamping.
Application:
It is applicable to the dredging of various pipes, such as closestool, pipe sewer, vegetable washing pool, floor drain, etc.
How to Use:
Take out the product and operate according to the instructions. :
Package List:
1 x Toilet Plunger:
1 x User Manual:
1 x Toilet Plug:
1 x Lavatory Plug:
1 x Floor Drain Plug:
1 x Vegetable Washing Basin Plug:
1 x Bent Connector:
1 x Battery:
1 x Storage Box:
1 x Charger:
Note:
In order to extend the service life of the main machine, the product should not be used under more than 5 pressures. It is recommended that the product be used again after 3 times of operation and 10 minutes of standing. The product is composed of accuracy accessories. After continuous operation, there will be rapid pressure rise and pressure drop after shutdown, which is the principle of heat expansion and cold contraction. It is normal. It can be used normally after cooling for 20 minutes. :

מוצרים דומים בקטגוריה