.

.

מיני נייל מנורת 5 ואט נייד אור שבבי לנשים בנות יבש מניקור הוביל אוטומטי חישה בית סלון להסרה בסיס מיני אולטרה

מיני נייל מנורת 5 ואט נייד אור שבבי לנשים בנות יבש מניקור הוביל אוטומטי חישה בית סלון להסרה בסיס מיני אולטרה

דירוג המבקרים:

ILS 13.36
כמות הסחורה
Това זה נגיש

עיצוב סנכרון : למנורת הציפורניים שלנו יש מתג מפתח, שניתן לתכנן לסנכרון של שנות ה -30 וה -60, וההקרנה יכולה להיות מופרעת באמצע ותהיה מרוצה אור שבבים : שלנו נייל מנורת יש חדש משודרג אור שבבי 3 יעילות גבוהה כוח נוריות, אשר נאספים לכל הכיוונים כדי לפתור את הבעיה של איטי אפייה של רק אחד אור מקור. למייבש הציפורניים שלנו יש כבל טעינה עצמאי, הפלט יציב ובטוח יותר, וניתן להשתמש בו לאחר הטעינה כשאתה יוצא. נייד : שלנו מייבשי ציפורניים הם מאוד קטן בגודל וקל משקל, מה שהופך אותם אידיאלי לנשיאה סביב. זה הוא כלי שימושי, כלי נהדר עבור מקצועי נייל אמנות טכניקות נייל אמנות למתחילים. ייבוש מהיר : מנורת הציפורן המיני שלנו יכולה לייבש במהירות את המעיל העליון תוך 30-60 שניות ולשפר את שבבי המנורה שנאספו. לאחר בדיקות רבות של המניקוריסטית, ניתן לייבש את ג ' ל הארכת הציפורניים הגביש תוך 60 שניות. עיצוב סנכרון : למנורת הציפורניים שלנו יש מתג מפתח, שניתן לתכנן לסנכרון של שנות ה -30 וה -60, וההקרנה יכולה להיות מופרעת באמצע ותהיה מרוצה. אור שבבים : שלנו נייל מנורת יש חדש משודרג אור שבבי 3 יעילות גבוהה כוח נוריות, אשר נאספים לכל הכיוונים כדי לפתור את הבעיה של איטי אפייה של רק אחד אור מקור. למייבש הציפורניים שלנו יש כבל טעינה עצמאי, הפלט יציב ובטוח יותר, וניתן להשתמש בו לאחר הטעינה כשאתה יוצא. נייד : שלנו מייבשי ציפורניים הם מאוד קטן בגודל וקל משקל, מה שהופך אותם אידיאלי לנשיאה סביב. זה הוא כלי שימושי, כלי נהדר עבור מקצועי נייל אמנות טכניקות נייל אמנות למתחילים. ייבוש מהיר : מנורת הציפורן המיני שלנו יכולה לייבש במהירות את המעיל העליון תוך 30-60 שניות ולשפר את שבבי המנורה שנאספו.

מאפיינים עיקריים

Item Type:
Mini Nail Lamp
Material:
ABS
Product Power:
5W
Number of Light Chips:
3 pcs
Light source band:
365 nm, 405 nm
Battery type:
lithium-ion battery (built-in)
Battery capacity:
600 mAh
Instructions:
1. Click the switch to wake up the display screen, display the last timeout in seconds, and enter sleep mode.:
2. In standby mode, click the switch to start or stop the countdown to control the UV lamp. Once the countdown has finished, the display redisplays the time set before the start.:
3. Within 2 minutes of the countdown starting or ending, press and hold the switch for 1 second to toggle between the 30-second and 60-second countdown.:
4. If there is no operation for 2 minutes after the countdown ends, the screen will enter sleep state.:
5. When the power is lower than 20%, the screen turns off after flashing three times. At this time, it means the power is low and the machine needs to be charged.:
Package List:
1 x Nail Lamp:
1 x USB Charging Cable :
1 instruction manual:

מוצרים דומים בקטגוריה