.

.

ברור אקריליק מעגל מרכז מאתר מצפן עבור עץ מחרטה מחרטה עבודת מעגל ציור מדידה כלי

ברור אקריליק מעגל מרכז מאתר מצפן עבור עץ מחרטה מחרטה עבודת מעגל ציור מדידה כלי

דירוג המבקרים:

ILS 27.30
כמות הסחורה
Това זה נגיש

קל למצוא את מרכז של סדיר צורות הסולם ברור והדיוק גבוה. חומרים באיכות גבוהה, הביצוע בסדר. המוצר הוא עשוי באיכות גבוהה חומר, את שליט גוף הוא חלק ולא קל לעוות. קנה המידה הוא ברור, ללבוש עמיד ועמיד, לא קל ללבוש, וזה ברור וברור לשימוש. יש לו מגוון רחב של יישומים, זמן יישום ארוך וקל לאחסון מבלי לתפוס מקום.ברור אקריליק מעגל מרכז מאתר מצפן עבור עץ מחרטה מחרטה עבודה מעגל ציורלתאר : את מרכז מאתר/מצפן הוא מושלם עבור נגרות, אמנויות, מלאכת יד, בית ספר פרויקטים, מחוספס וסיים נגרים, או בכל מקום אתה צריך לצייר מעגל.מפרט : חומר : אקריליקגודל : 200 * 200 * 2 מ מ/7. בשל שונה מציג ואפקטים של תאורה, את הצבע האמיתי של הפריט עשוי להיות שונה מעט מהצבע שמוצג בתמונה. בשל מדידה ידנית, בבקשה לאפשר 1-2 סנטימטר סטיית מדידה.קומבו : 1 מוצא מרכזאם המוצרים שלנו יש בעיות איכות, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנו נספק לך שירות משביע רצון.

מאפיינים עיקריים

Material:
acrylic
Size:
200*200*2mm/7.87*7.87*0.07''
notes:
1. Due to different displays and lighting effects, the actual color of the item may be slightly different from the color shown on the picture. Thanks!:
2. Due to manual measurement, please allow 1-2cm measurement deviation.:
combo:
1 X Center Finder:
If our products have any quality problems, please feel free to contact us, we will provide you with satisfactory service. :

מוצרים דומים בקטגוריה