.

.

10 יחידות מרובע 4-קצה 15 על 15 על 5 על 5 קרביד הכנס תואם עם מחרטה עץ הפיכת להבי כלי עם ביצרו קרביד מוסיף

10 יחידות מרובע 4-קצה 15 על 15 על 5 על 5 קרביד הכנס תואם עם מחרטה עץ הפיכת להבי כלי עם ביצרו קרביד מוסיף

דירוג המבקרים:

ILS 1.00
כמות הסחורה
Това זה נגיש

- מעוצב תואם עם פופולרי עץ מחרטה כלי - חוזק גבוה וקשיות גבוהה. - בהשוואה עם פלדה את מוצק קרביד נשאר חד תואם עם יותר. - גבוהה דיוק, יציב. - חיי שירות ארוכים. מפרט : חומר : קרביד צבע : כסף : 15 על 15 על 3.12" יישום : אידיאלי תואם לתת לך גימור חלק על משטחים מעוקלים וקעורים, עבודות חלולות ותואם ליישומי מפנה כלליים.חבילה כללה : 10 מוסיף קרביד מרובע1 תיבה שביעות הרצון שלך הוא המוטיבציה הגדולה ביותר שלנו, תודה לך תואם עם התמיכה שלך, אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנו נגיב בתוך 24 שעות!לקוחות יקרים, יש כל כך הרבה מוצרים בחנות הזאת, אתה יכול לבחור האהוב עליך מוצרים כאן. אנו נספק לך מוצרים ושירותים איכותיים. אם יש לך שאלות על המוצר, אנא פנה אלינו בזמן.

מאפיינים עיקריים

Material:
Carbide
Color:
Silver
Size:
15x15x3.0mm/0.59x0.59x0.12
Application:
Ideal Compatible with giving you a smooth finish on curved, concave surfaces , hollowing jobs and Compatible with general turning applications.:
Package Included:
10 x Square Carbide Inserts:
1 x Box:
Your satisfaction is our greatest motivation, thank you Compatible with your support, if you have any questions, please feel free to contact us, we will respond within 24 hours!:
Dear customers, there are so many products in this shop, you can choose your favorite products here. We will provide you with quality products and services. If you have any questions about the product, please contact us in time. :

מוצרים דומים בקטגוריה