.

.

לוח עם אחסון, לוחות קליפ כבדים 8. 5 על 11 עם 2 מארז אחסון, לוח אחסון גלוי ברור, לוחות קליפ לפתיחת צד,תיקיית לוח

לוח עם אחסון, לוחות קליפ כבדים 8. 5 על 11 עם 2 מארז אחסון, לוח אחסון גלוי ברור, לוחות קליפ לפתיחת צד,תיקיית לוח

דירוג המבקרים:

ILS 15.99
כמות הסחורה
Това זה נגיש

?*לוח אחסון הניתן לכתיבה*לוחות כתיבה עם לוח עליון שקוף, שקוף ועמיד למים, קל לנשיאה, קריאת קבצים, גם בימים גשומים קשים, הוא יכול לשמור על קבצי העבודה שלך יבשים ובטוחים, ולאפשר לך לגשת בקלות למסמכים ?*כל-ב-אחד אחסון לוחות כתיבה * שכבה כפולה עיצוב להבטיח שטח מרווח לצרכים שונים של אחסון.אתה יכול לשמור מסמכים בשימוש תכוף בתא העליון. תא תחתון שני עמוק מספיק כדי לאחסן יותר מ -300 גיליונות. נפרד עט / קלמר עבור עטים, סמנים, ופריטים קטנים אחרים. ?*קל לשימוש * פתיחת הצד הנוחה מאפשרת גישה קלה בדרכים. תפסים יציבים שומרים על שני התאים סגורים היטב כדי למנוע אובדן פריטים אישיים. את קליפ לוח משטח הוא חלק וקשה מספיק אז אתה יכול לכתוב ולצייר על משטח אפילו כאשר אתה עומד. ?*פרימיום לוח תיקיית קליפ לוח עשוי השפעה גבוהה, לשבור עמיד פלסטיק כי הוא עמיד ולא לשבור. גבוהה-סוף באיכות הייחודי ציר-ו-אבזם מערכת לאפשר זה עומד עד לשימוש יומיומי ולא להתפרק לאחר מיליוני נפתח ונסגר.לוחות כתיבה רב-פונקציונליים עם אחסון : גודל : 9. לשרת את אותה מטרה כמו תיק, לוח לבן, תיקיית מצגת, יחידת אחסון למסמכים. נהדר עבור כדורגל אימון, משאית נהג, נסיעה מורה, עסקים, מחוץ ספורט, וכו'. - נמאס לך מנייר מקומט?. - תמיד מחפש דרך מצוינת לעשות שימוש חוזר דיאגרמות?. לאן נעלם העט שלך?. ובכן, לזרוק את כל כאבי הראש האלה ולנעול את הלוח של ספלהדם עם תא כפול. לוחות סיעוד ישמור את המסמכים במצב טוב עם הבנייה המחוספסת שלה. נייד הערה לוקח בכל מקום שאתה הולך!. - צדדיות ותפקוד ממש שם בידיים שלך.

מאפיינים עיקריים

The clear top section surface allows you easily read files. The dual-layer design along with the pen/pencil case ensures roomy space for various needs storage. Dual Storage clip board:
Meet the need to carry a large number of documents, convenient to carry, can always find the files that you need. Sturdy & Durable

מוצרים דומים בקטגוריה