.

.

סורק מסמכי ספר 10 מגה פיקסל, סורק מסמכים נייד עם פונקציית אוקר, מצלמת מסמכים 3 א4 יו אס בי תומכת בתיקון אוטומטי

סורק מסמכי ספר 10 מגה פיקסל, סורק מסמכים נייד עם פונקציית אוקר, מצלמת מסמכים 3 א4 יו אס בי תומכת בתיקון אוטומטי

דירוג המבקרים:

ILS 1.67
כמות הסחורה
Това זה נגיש

סריקה רציפה : סורק מצלמות מסמכים תומך בסריקה אוטומטית של אצווה, רק צריך להפוך את הדפים באופן ידני, סריקה רציפה לתמונות, מה שיכול לשפר את יעילות העבודה, לתמוך במסמכי טקסט, וורד, אקסל, טקסט תמיכה בפורמט א3, א4. פונקציה : מצלמת מסמכים משתמשת בטכנולוגיה רבת עוצמה כדי להמיר תמונות מסמכים שנתפסו ישירות לטקסט עם שיעור זיהוי של מעל 98%. הוא תומך בזיהוי רב שפות, סמלים ומספרים וניתן לייצא אותו לקבצים הניתנים לעריכה כגון מילה או טקסט. חיישן 10 מגה פיקסל : חיישן 10 מגה פיקסל יכול לתפוס תמונות בזמן אמת בצורה ברורה יותר. נבנה אור הוביל מאפשר לך לתפוסתמונות בסביבות כהות ובהירות עם טווח גדול יותר ואפקט אור מילוי טוב יותר, אפילו כיסוי ואור מילוי אינטליגנטי. פועל רק על חלונות. תצוגה בזמן אמת : מסמך סורק תומך לתפוס וידאו, הצגת זה בזמן אמת ופתיחת קל דרכים לשתף ולתקשר. תמיכה בזמן אמת וידאו והקלטת וידאו פונקציה, מתאים למידה מרחוק באינטרנט הוראה, כגון ביצוע גיליון מוסיקה, הוראה ופגישה עסקית. תיקון אוטומטי : מצלמת סורק הספרים מצוידת בטכנולוגיה העדכנית ביותר, תיקון אוטומטי של כפתור אחד, גם אם התמונה מוטה, היא יכולה לתקן את התמונה בצורה חכמה וליצור את התמונה באופן אוטומטי תוך שנייה אחת, מה שיכול לשפר את יעילות העבודה. סריקה רציפה : סורק מצלמות מסמכים תומך בסריקה אוטומטית של אצווה, רק צריך להפוך את הדפים באופן ידני, סריקה רציפה לתמונות, מה שיכול לשפר את יעילות העבודה, לתמוך במסמכי טקסט, וורד, אקסל, טקסט. תמיכה בפורמט א3, א4. פונקציה : מצלמת מסמכים משתמשת בטכנולוגיה רבת עוצמה כדי להמיר תמונות מסמכים שנתפסו ישירות לטקסט עם שיעור זיהוי של מעל 98%. הוא תומך בזיהוי רב שפות, סמלים ומספרים וניתן לייצא אותו לקבצים הניתנים לעריכה כגון מילה או טקסט. חיישן 10 מגה פיקסל : חיישן 10 מגה פיקסל יכול לתפוס תמונות בזמן אמת בצורה ברורה יותר. נבנה אור הוביל מאפשר לך לתפוסתמונות בסביבות כהות ובהירות עם טווח גדול יותר ואפקט אור מילוי טוב יותר, אפילו כיסוי ואור מילוי אינטליגנטי. פועל רק על חלונות. תצוגה בזמן אמת : מסמך סורק תומך לתפוס וידאו, הצגת זה בזמן אמת ופתיחת קל דרכים לשתף ולתקשר.

מאפיינים עיקריים

Item Type:
Book Scanner Camera
Model:
H3
Material:
Aluminum Alloy, Plastic
Color:
Black
Pixel:
10MP
Resolution:
3672x2856
Support Width:
A3, A4
Image Color:
24 Bit
Interface:
USB2.0
Scanning Speed:
About 1 Second
Zoom Mode:
Auto Focus
Image Format:
JPEG, GIF, BMP, TIF, PDF, Etc.
Scanning Type:
Documents, Documents, ID Cards, Notes, Books, Three Dimensional Objects, Etc.
Image Control:
Brightness Adjustment, Saturation Adjustment, Exposure Value Adjustment, Sharpness Adjustment, Color Adjustment, Gain Control, Etc.
How to Use:
Install and use:
PackageList:
1 x Scanner:
1 x Soft Positioning Pad:
1 x USB Data Transfer Cable:
1 x USB Drive:
Note:
The product is not equipped with paper instruction manual, but with English electronic instruction manual. Please check it by yourself in the USB flash drive :

מוצרים דומים בקטגוריה