.

.

160 יחידות חג המולד מתנה תגים, חג המולד תוויות, עצמי דבק מתנה תג מדבקות, מדבקות דקורטיביות, קל לכתוב על, עבור

160 יחידות חג המולד מתנה תגים, חג המולד תוויות, עצמי דבק מתנה תג מדבקות, מדבקות דקורטיביות, קל לכתוב על, עבור

דירוג המבקרים:

ILS 9.99
כמות הסחורה
Това זה נגיש

?איכות חומר : שלנו עצמי דבק מתנה תג מדבקות עשויים באיכות גבוהה קראפט חומר המספק מראה ותחושה נהדרים מדבקת התג הדקורטיבית היא מסיבי עץ רך המעניקים לה את בית הקוטג'הזה, סוג המראה. ?דבק טוב : תגי תווית חג המולד למתנות הם כנראה הדבר האחרון שאתה חושב עליו בכל הנוגע למתנות לחג, אך יש להם את היכולת להיות הטאץ ' המושלם.אלה 160 יחידות סט עצמי דבק חג המולד מתנה תגי מדבקות הם בדיוק מה שאתה צריך. ?קל לכתוב על : כל סוג של דיו עובד נהדר על דקורטיבי חג המולד שם תגיות מדבקות ללא כתמים. מאז החלק העליון של תוויות חג המולד עבור מתנות הוא נייר קראפט, אתה יכול לכתוב על זה עם עט רגיל, עיפרון, או לנוכל. כמו כן, אינך צריך לדאוג להתאים את תגי המתנות לחג אלה מכיוון שהם משתלבים היטב עם ניירות עטיפה רבים. ?יישום רחב : אתה יכול להשתמש בתג חג המולד ככרטיס ולכתוב ברכות למשפחה ולחברים שלך, או כאריזת מתנה ותיוג, קישוטי עץ חג המולד, קישוטי בקבוקים, סימניה, קישוט אלבום עשה זאת בעצמך ועוד. ?בולט על הפאקאג' : תגי תווית חג המולד למתנות הם כנראה הדבר האחרון שאתה חושב עליו בכל הנוגע למתנות לחג, אבל יש להם את היכולת להיות הטאץ ' המושלם.אלה 160 יחידות סט עצמי דבק חג המולד מתנה תגי מדבקות הם בדיוק מה שאתה צריך!. מפרט : כמות : 160 יח 'חומר : נייר קראפט גודל : 2 איקס 1.

מאפיינים עיקריים

Quantity:
160 Pcs
Material:
kraft paper
Size:
2 x 1.2inch (5 x 3cm)
Description:
Easy to Write On:
The surface of the self adhesive christmas stickers is so delicate and smooth that any type of ink works great on the Christmas name tags stickers with no smudges. You are able to write on these gift tags with a regular pen, pencil, or sharpie.:
Remove Easily:
It's easy to remove the name tags labels stickers from the clothes cleanly without leaving residue on your clothing.:
Wide Applications:
Cute decoration for Christmas presents, gift tags, holiday labels or other handicrafts items. Also, these holiday tags are perfect as gifts for those who need to give a lot of gifts and want to handwrite the recipient's name. Showing someone you care should really be what Christmas is all about. :

מוצרים דומים בקטגוריה