.

.

מזגן מאוורר נייד תליית צוואר מאוורר יו אס בי לביש צוואר קריר ללא להב מאוורר צוואר חיצוני ספורט

מזגן מאוורר נייד תליית צוואר מאוורר יו אס בי לביש צוואר קריר ללא להב מאוורר צוואר חיצוני ספורט

דירוג המבקרים:

ILS 46.70
כמות הסחורה
Това זה נגיש

-זמן קירור : ליהנות מגניב זמן עבור 40 דקות עד 2 שעות זמן ההחזקה הקרה משתנה בהתאם לסביבה החיצונית. אין סיכונים של נמק בעור או כוויות קור באמצעות קירור על ידי שמירה על טמפרטורת קירור אופטימלית. *נוח קל משקל מאוורר : קל לנשיאה ולשים פחות עומס על צוואר. מאוורר צוואר זה הוא מתנה משמים במזג אוויר חם, חם או לח ויהפוך מכשיר מצוין לגלי חום!. קל לשימוש : מצנן הצוואר משתמש בחומרים חדשים לשינוי שלב ההייטק כדי לשמור על קור רוח בקיץ החם ויש לו השפעה מהירה וארוכת טווח יותר ממים. *יישומים נרחבים : מתאים עבור רוב ספורט ופעילויות חוצות, כגון ריצה, גולף, דיג, משחק כדורסל, רכיבה על אופניים, טיולים, נהיגה, גינון, וכו'. *שירות לאחר המכירה : כדי להבטיח את שביעות רצון לקוחות, אנחנו תמיד לשרת אותך, אם יש לך שאלות, אנא פנה אלינו, אנו נותנים לך תשובה מספקת בתוך 24 שעות. -זמן קירור : ליהנות מגניב זמן עבור 40 דקות עד 2 שעות. זמן ההחזקה הקרה משתנה בהתאם לסביבה החיצונית. אין סיכונים של נמק בעור או כוויות קור באמצעות קירור על ידי שמירה על טמפרטורת קירור אופטימלית. *נוח קל משקל מאוורר : קל לנשיאה ולשים פחות עומס על צוואר. מאוורר צוואר זה הוא מתנה משמים במזג אוויר חם, חם או לח ויהפוך מכשיר מצוין לגלי חום!. קל לשימוש : מצנן הצוואר משתמש בחומרים חדשים לשינוי שלב ההייטק כדי לשמור על קור רוח בקיץ החם ויש לו השפעה מהירה וארוכת טווח יותר ממים. *יישומים נרחבים : מתאים עבור רוב ספורט ופעילויות חוצות, כגון ריצה, גולף, דיג, משחק כדורסל, רכיבה על אופניים, טיולים, נהיגה, גינון, וכו'.

מאפיינים עיקריים

★3 Speeds Adjustable:
Cooling mode and fan mode both have 3 gear adjustment
★Long Lasting Battery:
Built-in 5000mAh large capacity battery, Type-C rechargeable, giving you constant cool air. With charging indicator, the red light flashes when charging, and the red light goes out when fully charged.
★Foldable and Portable:
With foldable and flexible arms, easy to carry and store, suitable for travel, outdoor activities, office, trips, sports, party, etc.
Your satisfaction is our only wish.:
If you have any questions about our products, please feel free to contact us. We will give you a satisfactory answer within 24 hours. :

מוצרים דומים בקטגוריה