.

.

מפת אדמירויים שרשרת-מרוק מפת דגל תליון שרשראות, קסם אתני המדינה שרשרת תכשיטים, עצם הבריח שרשרת סוודר

מפת אדמירויים שרשרת-מרוק מפת דגל תליון שרשראות, קסם אתני המדינה שרשרת תכשיטים, עצם הבריח שרשרת סוודר

דירוג המבקרים:

ILS 3.33
כמות הסחורה
Това זה נגיש

אחר - חומר? : זה מפת שרשרת הוא עשוי מצוין גלוון תהליך חומר. - חסון ועמיד?- עשוי חומרים באיכות גבוהה, קל משקל, נוח וחזק, זה מאוד מתאים לשימוש יומיומי. : פירוט מעולה : החזית היא קווי המתאר של מפת האומה עם קו גבול קצר של המדינה, הגב ללא כל תוכן. פשטות במיטבה, מחפשת את הסגנון האתני השיקי הזה. זה יגרום לך לקבל את תשומת הלב של אנשים בקהל. * עיצוב ייחודי החומרים והמלאכות הטובים ביותר : מפת אפריקה, שרשרת הניתנת לשינוי גודל, גאה להשתמש רק באומנות הטובה ביותר בעיצובים שלנו. כל המוצרים עשויים באיכות גבוהה ולמנוע דהייה. * המלצות מתאימות ללקוח שלנו : אתה יכול ללבוש רק את השרשרת, יתר על כן, שרשרת המפה הזו יוצרת מראה מסוגנן חדש. , קנה שרשרת לחבר שלך. זה הוא פריט נהדר עבור כל אירוע כולל יום הולדת, אח, אחות, החבר, חברה או מישהו חשוב לך על יום נישואים, חג המולד, פסחא, חדש שנה וכל חג. * להתבלט מהקהל : זה המושך את העין שרשרת הוא מתנה יפה בשבילך או יקירכם. הוא תוכנן במיוחד כדי להתאים לכל בגד. ניתן להוסיף אווירה יוקרתית ומודרנית לכל אירוע. נוח ומעשי ללבוש כל יום, זה סגנון הוא מתנה אידיאלית עבור החברים ובני משפחה. 100% שביעות רצון להבטיח : כל המוצרים שלנו יש 100% לאחר מכירות אחריות. אם אתה נתקל בבעיות, אנא צור קשר עם המוכר באמצעות דואר אלקטרוני לקבלת החזר או החלפה.

מאפיינים עיקריים

Features and specifications:
1.100% brand new and high quality:
2. Size:
as shown in the figure
3 . Material:
Made of high quality materials.
4. Plating:
Vacuum Plating
5. Gender:
Unisex
This one-of-a-kind exquisite, elegant, and timeless, is an excellent gift. Even if it’s just for graduation, Father’s Day, Mother’s Day, weddings, engagements, Christmas and anniversaries, etc., give a heartfelt gift. :
Reminders:
Due to the difference of different monitors, the picture may not reflect the actual color of the product. Care Tips::
Keep it dry and avoid wearing it when bathing, doing housework and swimming. :
If you have any questions about this necklace, please feel free to contact us. we will reply and solve it for you within 24 hours.We are happy to provide you with a wonderful shopping experience and service. :

מוצרים דומים בקטגוריה