.

.

ערכת טאטא ארובה עם מוט ניילון גמיש וראש מברשת, ערכת מברשת ארובה להנעת מקדחה סיבובית לניקוי אח, גמישה

ערכת טאטא ארובה עם מוט ניילון גמיש וראש מברשת, ערכת מברשת ארובה להנעת מקדחה סיבובית לניקוי אח, גמישה

דירוג המבקרים:

ILS 2.00
כמות הסחורה
Това זה נגיש

[עמיד ניילון מוטות] - את גמיש ניקוי ערכת כולל מוטות, כל מוט הוא 1 מטר ארוך עשוי ניילון, עמידות, גמישות, ועמידות כימית. מעוצב עם עגול אבזרי, זה יהיה לא נזק את ארובה כאשר נע. [קדימה לאחור] - עם גמיש מברשת ראש, זה ארובה לטאטא הוא קל לסובב במהירות גבוהה עם תרגיל. זה מאפשר לך לבצע את התרגיל הן קדימה לאחור. [קל להתקין] - את עמיד מוטות של זה פיח תא מסתובב ארובה ניקוי מערכת יכול להיות מקושר או מפורק יחד כדי להתאים את אורך של צינור. קל בורג ב ולחבר, לא הסרת. [הפעלה קלה] - את ארובה ניקוי ערכת תומך כוח לטאטא ויד לטאטא. פשוט לצרף אותו כוח תרגיל וזה יהיה ביעילות לנקות את פיח קיפוח. לשמור על המשפחה שלך בטוח ולהחזיר לך נקי ארובה. [יחסי ציבור] - שלנו גמיש מוטות הם מעוקל ומתפתל באופן 45 מעלות לניקוי וראש לכיוון פינות. את ארובה לטאטא כלי יכול לנקות כל צורות של מתכת או לבנים ארובות. מפרט : חומר זיפים : מחוזק ניילוןיישום : * מתאים גם מתכת ארובות לבנים ארובות; מתאים לצינורות של שונה קוטר וצורה; מתאים לצינורות של שונה אורך עם העזרה של חיבור מוטות; מתאים מעוקל פיפינג; שלנו ארובה מברשת יכול למעשה לטאטא מסוכן פיח קריאוזוט הצטברות מתוך הבית או על גג, לעזור למנוע שריפות פליטה.יתרון : * צפיפות גבוהה & מחוזק ניילון גומי חומרים מרוכבים.

מאפיינים עיקריים

Material Bristle:
Reinforced Nylon
Application:
✦Suitable for both metal flues and brick chimneys:
✦Suitable for pipes of different diameter and shape:
✦Suitable for pipes of different length with the help of connecting rods:
✦Suitable for curved pipping:
✦Our chimney brush can effectively sweep away dangerous soot and creosote buildup from inside the home or on the roof, help prevent flue fires.:
Advantage:
✦High density & reinforced nylon rubber composite materials.Apply the most advanced injection technology.Hard wearing, and resist to high impact.Thus the brush head is extremely long lifespan.:
✦The rods are made from nylon, durable, elastic and chemically resistant.It has a great degree of flexibility, perfectly gets through those tough flue bends. Easy bending up to 90 degrees and not break off.Simple to assemble or disassemble.It can be connected to a power drill, effectively sweep away soot. :
Easy to use:
●Connect the rods one by one:
●Attach the bristle with rods:
●Put the brush into the flue:
●Slide the rod into the flue:
●Start cleaning chimney :

מוצרים דומים בקטגוריה