.

.

מדוזה מנורת מדוזה מנורת לבה, ניתן לעמעום אקווריום, הוביל מצב רוח אור, צבע שינוי, עבור יום הולדת

מדוזה מנורת מדוזה מנורת לבה, ניתן לעמעום אקווריום, הוביל מצב רוח אור, צבע שינוי, עבור יום הולדת

דירוג המבקרים:

ILS 3.00
כמות הסחורה
Това זה נגיש

, ליצור פנטזיה סיפורים לפני השינה לילדים : יכול גם לשמש כמנורת לילה לילדים את עדין קצבי תנועה של מדוזה בזה היפנוטי צבעוני מבעבע צבע שינוי מדוזה מנורת יכול לעזור ליצור הגדרה גדולה להרגעת הילדים שלך להירדם. - לטבול את עצמך את שלום ורוגע של אוקיינוס : שעון מדוזה מודלים לשחות בשקט, יצירת אווירה יפה. תנועות מדוזה כמו בחיים הן כל כך מציאותיות תוכל לשאול אם הם אמיתיים. ההשפעה הכוללת עם שינוי אורות הוא פשוט מהפנט מרתק מרגיע & היפנוטי. אקווריום : אקווריום המדוזות מגיע עם כבל יו אס בי, ומעוצב כצילינדר שקוף עם בסיס מרובע שחור לתמיכה. *כמו בחיים מדוזה מנורה : את צף מדוזה אם כי מלאכותי, יש תוסס וחיים-כמו אפקט. יחד עם נורות לד תוססות, המנורה הופכת כל חדר או משרד לאקווריום זוהר ומהפנט. * מנורת לבה לילדים בנות בנים : מתנה הטובה ביותר עבורה או לו - נהדר כמו לילה אור מנורה, מסיבת אור, סלון אור, ג ' לי דגי אקווריומים, מדוזה עיצוב שולחן לגברים, במיוחד אידיאלי כמו חג מתנה, מתנה לחג המולד, מתנת יום הולדת, מתנה הטובה ביותר עבור משפחה וחברים. מיכל המדוזות השולחני מורכב משתי מדוזות שנבנו באופן מלאכותי, המגיעות לאפקט האופטימלי שלהן לאחר מספר דקות של טבילה במים. *המנורה מורכבת גם מנורות לד עם 7 צבעים מתחלפים ומשתמשת במנוע מבוקר רעש ליצירת תנועות חלקות במים. *מפרט : שם : חשמלי מלאכותי מדוזה מנורהגודל בינוני : 30 * 10.7 סמגודל גדול : 35 * 14 * 14 סמחומר מוצר : פלסטיק + אקריליקחבילה : 1.

מאפיינים עיקריים

Name:
Electric artificial jellyfish lamp
Medium size:
30*10.7cm
Large size:
35 * 14 * 14cm
Product material:
plastic + acrylic
package:
1. Lamp x1:
2. Jellyfish x3:
3. English manual x1:
4.USB cable x1:
Light source type:
led light
Voltage:
5V(V)
Main scope of application:
exhibition halls, home places
Switch type:
push button
Style:
modern and simple
♥Instructions for use:
1. Clean the impurities in the aquarium before use.:
2. Plug in the USB cable and pour clean water again. The surface of the water is about one centimeter away from the mouth of the bottle. Add 3-6 drops of detergent into the water.:
3. After the tentacles of the jellyfish are leveled, put them in the water and close the lid. Just turn on the switch.:
♥Note:
When used for the first time, there will be a lot of bubbles attached to the surface of the jellyfish, which may cause the jellyfish to not float smoothly. After the bubbles disappear for a period of time, it will swim normally or you can manually remove the bubbles on the surface of the jellyfish.

מוצרים דומים בקטגוריה