.

.

חדר ילדים של יאנגבו אור מאוורר שקט תאורת תקרה עם להבים בלתי נראים מרוחקים מנורת מאוורר מנוע הפיכה

חדר ילדים של יאנגבו אור מאוורר שקט תאורת תקרה עם להבים בלתי נראים מרוחקים מנורת מאוורר מנוע הפיכה

דירוג המבקרים:

ILS 87.40
כמות הסחורה
Това זה נגיש

יישום : מאוורר ותאורה הם פונקציות עצמאיות, בהן ניתן להשתמש בו זמנית או בקבוצות כדי לספק את חייך זה קל להתקנה וקל לניקוי. מתאים במיוחד לתאורה מקורה בחדרי ילדים, גני ילדים, דירות ומלונות. שלושה צבעים משנים אור : הוא יכול להתאים אור לבן חם, אור טבעי ואור לבן חיובי. ניתן להתאים אותו בכל עת בהתאם לצרכים שלך. ארבע עונות אוניברסאליות, חיסכון באנרגיה : תמיכה סיבוב כפול קדימה ואחורה, מפתח אחד להתאמת השוואת טמפרטורת החדר, המרת תדרים שישה ויסות מהירות הילוכים, חסוך אנרגיה וחשמל. חיסכון באנרגיה ויעילות גבוהה : בהשוואה לנורות ליבון מסורתיות, מקור האור המובנה בצבע גבוה עם צבע גבוה הוא בעל איכות יציבה וידידותית יותר לסביבה, הנהגי LED, שיכולים להיות בהירות גבוהה יותר ולצריכת אנרגיה נמוכה יותר. עיצוב חדש : השילוב של אורות תקרה מודרניים ומאווררים יצירתיים הופך את להבי המאוורר הנסתרים לבטוחים יותר, ואורות המאוורר מעוצבים גם הם באופן אינדיבידואלי. בעזרת שלט רחוק תוכלו לחוות קירור בכל מקום, המתאים מאוד לשימוש בקיץ. אנו יצרנית מנורת מאוורר מקצועית אנו מחויבים לייצור אורות מאוורר במשך שנים רבות. אם הבית שלך זקוק , מטבח, חדר אוכל, מסדרון, חדר שינה, טרקלין, חדר ילדים, משרד, לימוד וכו '. 3000 K-6500 KPOPT , חום הוא כבר לא בעיה! תיהנו מרוח רעננה בחדרים שלכם עם המאוורר הרב-פונקציונלי הזה בעיצוב דיסקרטי! על מכירות לאחר המכירה : אם יש לכם שאלות לגבי המוצר, אנא צרו איתנו קשר בדוא"ל תחילה, ונשתדל לנו לפתור את הבעיה עבורכם.

מאפיינים עיקריים

Style:
Modern
Shape:
round
Applicable Space:
Living Room, Kitchen, Dining Room, Corridor, Bedroom, Lounge, Children's Room, Office, Study, Etc.
Color:
Pink/Blue/Black/White
Material:
Wrought Iron+Acrylic
Control:
Remote Control
Light Source:
Led
Voltage:
200V-240V
Color Temperature:
Stepless Dimming-3000K-6500K
Power:
36W
Irradiation Area:
8-20㎡
Size:
22.8X7.8 Inches 58X20Cm (D * H)
Wind Speed Gear:
3 Gears
Positive and Negative Rotation:
Support
the Package Includes:
1 X Fan with Light:
1 X Remote Control:
with This Large Ceiling Fan, Heat is No Longer a Problem! Enjoy a Fresh Breeze in Your Rooms with This Multifunctional Fan in a Discreet Design!:
About After-Sales:If You Have Any Questions About the Product, Please Contact Us by Email First, and We Will Try Our to Solve the Problem for You. :

מוצרים דומים בקטגוריה