.

.

מוסיקה גדולה בלט בנות מדבקות קיר, מדבקות קיר קליפה ומקל, נשלף ויניל ציטוטים מעוררי השראה קיר מדבקה

מוסיקה גדולה בלט בנות מדבקות קיר, מדבקות קיר קליפה ומקל, נשלף ויניל ציטוטים מעוררי השראה קיר מדבקה

דירוג המבקרים:

ILS 1.67
כמות הסחורה
Това זה נגיש

מוסיקה בלט בנות קיר מדבקות : את עיצוב של ילדה ריקוד בהערות הוא מאוד מתאים לקישוט חם ריקוד חדר זה הוא גם בחירה טובה כדי ליצור ורוד נסיכת חדר לילדה שלך. ליהנות עשה זאת בעצמך : אתה תקבל 1 גיליון של מדבקות קיר,על 35.3 אינץ / 90 סנטימטר 39 סנטימטר. אתה יכול להשתמש בדמיון שלך כדי לקשט אותם כרצונך. יישומים סצנות : שלנו קיר מדבקות יכול להיות מיושם באופן נרחב בבית, משתלה, ספר חנות, בית קפה, בית קפה, בוטיק, מסיבות וכל מקומות אחרים שאתה רוצה ליצור שמח ונוחות אווירה. דביקות חזקה : עשוי ויניל, יש לו הידבקות לאורך זמן, ידידותי לסביבה, עמיד למים וצבעוני. זה יכול להיצמד לכל משטח חלק ושטוח במשך זמן רב. שיטת האריזה היא גליל, אתה יכול לפרוש ולשטח את המדבקה לאחר קבלתה, ולהניח עליה משהו כדי לשמור עליה שטוחה לזמן מה שיקל עליך להידבק. נשלף קיר מדבקות : זה לקלף ויניל מדבקות הוא קל ליישום ולהסיר מבלי להשאיר שאריות. אנא עיין מפורט ציור לשלבים של שימוש מדבקות. מוצר תיאור : קיר מדבקות, קליפת מקל קיר מדבקות, בית קיר קישוטים מפרט : מותג : פליגרייט אנחנו חנות המתמחה במתן מוצרים שונים של בית קישוטים ואבזרים. אנו מספקים גם כל מיני מוצרים ומתנות בהתאמה אישית למחצה, ברוכים הבאים לסינסולט צוות השירות של קוסומר שלנו ומוזמנים לבקר בעמוד הראשון של החנות שלנו.

מאפיינים עיקריים

Brand:
PLIGREAT
We are a store specializing in providing various products of home decorations and accessories. We also provide all kinds of semi-custom products and gifts, welcome to cinsult our cusomer service staff and welcome to visit the front page of our store.:
Our aim is to provide most unique, abundant and cost-effective products for our customers.:
If you have great passion and creativity for life, we will be your trusted partner.:
Brand:
PLIGREAT
Material:
Vinyl
Color:
As Shown
Size:
As Shown
Notes:
1. Please feel free to contact us if there is any qaulity problem or any other questions.:
2. Due to the lighting effects, the monitor's brightness and the contrast settings, there could be some slight differences in the color tone of the pictures and the actual item.:
3. The item in the picture may look larger than the actual. Please pay attention to the size map.:

מוצרים דומים בקטגוריה