.

.

WYKDD 1 זוג כריות צוואר רכב אוניברסלי עור PU מכונית אוטומטית צוואר מנוחה משענת כרית כרית כרית

WYKDD 1 זוג כריות צוואר רכב אוניברסלי עור PU מכונית אוטומטית צוואר מנוחה משענת כרית כרית כרית

דירוג המבקרים:

ILS 1.33
כמות הסחורה
Това זה נגיש

כריות נוחות, כרית משענת הראש יכולה לתמוך בנוחות בראש ובצווארך, לשמור על היציבה הנכונה ולהפוך את חיי הנהיגה שלך לנוחים יותר להקל על כאבי צוואר, כרית צוואר מכונית קצף זיכרון זו היא ארגונומית ויכולה לספק תמיכה חזקה בעמוד השדרה הצווארי שלך ולראש. ציפית נשימה ונשלפת. כיסוי הבד הרך הנושם של כרית תמיכה בצוואר זה יכול לשמור על האוויר זורם היטב. משענות ראש של מושבי רכב וכריות צוואר הם בדיוק מה שהמכונית שלך חסרה! זה עוזר להפחית את כאבי הצוואר ומספק לך את התמיכה הדרושה לך תוך כדי נהיגה, מאוד נוח ותומך. ציפית הכרית נשלפת וניתנת לשטיפה במכונה. כריות נוחות, כרית משענת הראש יכולה לתמוך בנוחות בראש ובצווארך, לשמור על היציבה הנכונה ולהפוך את חיי הנהיגה שלך לנוחים יותר. הכריח כאבי צוואר, כרית צוואר מכונית הקצף הזו היא ארגונומית ויכולה לספק תמיכה חזקה בעמוד השדרה הצווארי שלך ולראשך . ציפית נשירה וניתנת להסרה. כיסוי הבד הרך הנושם של כרית תמיכה בצוואר זה יכול לשמור על האוויר זורם היטב. משענות ראש מכוניות וכריות צוואר הן בדיוק מה שהמכונית שלך חסרה! זה עוזר להפחית את כאבי הצוואר ומספק לך את התמיכה הדרושה לך תוך כדי נהיגה, נוח מאוד ותומך. ציפית הכרית נשלפת וניתנת לשטיפה במכונה. מפרט : פריט שם : כרית משענת ראש PU לכיבוי : L265 מ"מ * H172 מ"מ חומר : פונקציה מעור מלאכותית PU : to : to : to : to : to : to to הגן על חוליית החוליה של הצוואר שלך כלול : 1 *כרית לרכב יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתי קשר, אנו ניצור איתך קשר תוך 24 שעות ונתן לך תשובה מספקת.

מאפיינים עיקריים

Item Name:
PU Leather Headrest Pillow for Car
Size:
L265mm * H172mm
Material:
PU Artificial Leather
Function:
To protect your neck vertebra
Package Include:
1 *Car pillow:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
Fit for driver seat, side seat and passenger seat to eliminate wear and tear in the back Suitable for universal cars, home. :

מוצרים דומים בקטגוריה