.

.

גדולוריין עבור נ64 ג 'יגה-בייט מוד, החלפה עבור נ64 ג' יגה-בייט קונסולת משחקים שבב מודול יציב התקנה פשוטה עבור

גדולוריין עבור נ64 ג 'יגה-בייט מוד, החלפה עבור נ64 ג' יגה-בייט קונסולת משחקים שבב מודול יציב התקנה פשוטה עבור

דירוג המבקרים:

ILS 1.00
כמות הסחורה
Това זה נגיש

תאימות : עבור מוד 64 יו בי לקונסולה 64 יו. סי, אנא ודא שללוח האם שלך יש שבב "יו. צבע הבדל קו ישים : צבע הבדל קו הוא תואם עם עבור 64. תמונה ברורה : מגבר הכוח 7374 משתף פעולה עם מגבר הכוח 7374 כדי להציג תמונות ברורות וחלקות יותר. ביצועים גבוהים : מודול הפלט של 64 נ. כולל ביצועים יציבים, ביצוע מעולה והתקנה פשוטה. החלפה : זה עבור נ64 ג 'יגה-בייט מודצ' יפ הוא התחליף המושלם לחלקים המקוריים הישנים שלך, יציב ובנוי להחזיק מעמד. תאימות : עבור מוד 64 יו. בי לקונסולה 64 יו. סי, אנא ודא שללוח האם שלך יש שבב "יו. צבע הבדל קו ישים : צבע הבדל קו הוא תואם עם עבור 64. תמונה ברורה : מגבר הכוח 7374 משתף פעולה עם מגבר הכוח 7374 כדי להציג תמונות ברורות וחלקות יותר. ביצועים גבוהים : מודול הפלט של 64 נ. כולל ביצועים יציבים, ביצוע מעולה והתקנה פשוטה. החלפה : זה עבור נ64 ג 'יגה-בייט מודצ' יפ הוא התחליף המושלם לחלקים המקוריים הישנים שלך, יציב ובנוי להחזיק מעמד. תאימות : עבור מוד 64 יו. בי לקונסולה 64 יו. סי, אנא ודא שללוח האם שלך יש שבב "יו. צבע הבדל קו ישים : צבע הבדל קו הוא תואם עם עבור 64. תמונה ברורה : מגבר הכוח 7374 משתף פעולה עם מגבר הכוח 7374 כדי להציג תמונות ברורות וחלקות יותר. ביצועים גבוהים : מודול הפלט של 64 נ. כולל ביצועים יציבים, ביצוע מעולה והתקנה פשוטה. החלפה : זה עבור נ64 ג 'יגה-בייט מודצ' יפ הוא התחליף המושלם לחלקים המקוריים הישנים שלך, יציב ובנוי להחזיק מעמד.אופן השימוש : הוצא את המוצר והשתמש בומפרט : סוג פריט : עבור נ64 ג 'יגה-בייט מודשיבחומר : פוליוויניל כלוריד, מודול ג' יגה-בייט ישים : עבור נ64 קונסולהקו ניטור צבע ישים : עבור נ64 תכונה1) מודול הג ' יגה-בייט מאמץ את המגבר 7374, תצוגת התמונה ברורה וחלקה יותר.

מאפיינים עיקריים

Item Type:
 for N64 RGB Modchip
Material:
PVC, PCB
Rgb Module Applicable:
for N64 NTSC Console
Color Monitoring Line is Applicable:
for N64 SFC
Feature:
1) the RGB Module Adopts THS7374 Amp, the Image Display is Clearer and Smoother.:
2) the Product Comes with a Detailed Installation Tutorial.:
3) Can Be Directly Connected to RGB Monitors (via for N64 RGBS Cable) or Used with OSSC (via for N64 SCART RGB Cable).:
Notes:
The Color Monitor Cable is Only Suitable for CRT Monitor, LCD TV and CRT TV Are Not Supported.:
If It is Used on a TV, It Can Only Be Used As an Ordinary AV Cable, and the Three Colors of Red, White and Yellow Can Be Used on LCD and CRT Tvs.:
If You Want to Use the RGB Function on the for Switch Machine, Only the European Version Does Not Need to Be Modified, Other Versions Such As the Japanese Version Need to Be Modified:
Package List:
1 x for N64 RGB MOD:
4 x Electronic Wire:
1 x Tape:
1 x Manual:
1 x Color Monitoring Line:
4 x Q9 Head :
No:

מוצרים דומים בקטגוריה