.

.

כף מזרקת מזרקה אבסינתית, סט טפטוף אבסינת, כף תולעת נירוסטה, 4 סוגים אופציונליים, כוס קוקטייל בר קוקטייל

כף מזרקת מזרקה אבסינתית, סט טפטוף אבסינת, כף תולעת נירוסטה, 4 סוגים אופציונליים, כוס קוקטייל בר קוקטייל

דירוג המבקרים:

ILS 7.90
כמות הסחורה
Това זה נגיש

היקף היישום : מתאים לאוסף, עם השילוב של עיצוב מצוין וביצוע מעולה, כף עץ עץ זו מתאימה מאוד לאיסוף על ידי אספנים כאביזרים עתיקים של Absinthe חומרי פרימיום : לאחר שנעשו מפלדת אל חלד של פרימיום 304, כף אבסינת זו עמידה בפני חלודה ועמידה בפני קורוזיה, שהיא גם אמינה ויציבה לשימושכם היומי והרצוי. אביזר אבסינטי פרגמטי : על ידי אימוץ כף המזרקה האבסינית שלנו, הוא זמין לייצור אבסינטים במדינה שונה עם שיטות שונות. כף מסורתית : טפטוף אבסינת נירוסטה זה שימש להכנת אבסינת בדרך המסורתית במאה ה -19 ומניח את הכף על שפת הכוס, מניח את קוביית הסוכר מלמעלה ומטפטפים לאט מים קרים כדי להמיס את הקוביה. 5 סוגים אופציונליים : הצענו לך גם עם 5 יח 'של כפות אבסינת עם סוגים שונים לבחירה, שיכולים לעמוד בהעדפה השונה שלך במידת הצורך. היקף היישום : מתאים לאוסף, עם השילוב של עיצוב מצוין וביצוע מעולה, כף עץ עץ זו מתאימה מאוד לאיסוף על ידי אספנים כאביזרים עתיקים של Absinthe. חומרי פרימיום : לאחר שנעשו מפלדת אל חלד של פרימיום 304, כף אבסינת זו עמידה בפני חלודה ועמידה בפני קורוזיה, שהיא גם אמינה ויציבה לשימושכם היומי והרצוי. אביזר אבסינטי פרגמטי : על ידי אימוץ כף המזרקה האבסינית שלנו, הוא זמין לייצור אבסינטים במדינה שונה עם שיטות שונות. כף מסורתית : טפטוף אבסינת נירוסטה זה שימש להכנת אבסינת בדרך המסורתית במאה ה -19 ומניח את הכף על שפת הכוס, מניח את קוביית הסוכר מלמעלה ומטפטפים לאט מים קרים כדי להמיס את הקוביה. 5 סוגים אופציונליים : הצענו לך גם עם 5 יח 'של כפות אבסינת עם סוגים שונים לבחירה, שיכולים לעמוד בהעדפה השונה שלך במידת הצורך.

מאפיינים עיקריים

Condition:
100% New Brand
Color:
Shown as picture
Material:
304 Stainless Steel
Designs:
#1, #2, #3, #4
#1 Size (L x W):
Approx. 16 x 4cm / 6.3 x 1.6inch
#2 Size (L x W):
Approx. 16.3 x 3.6cm / 6.4 x 1.4inch
#3 Size (L x W):
Approx. 9.5 x 7.5cm / 3.7 x 3.0inch
#4 Size (L x W):
Approx.16.3 x 4.1cm / 6.4 x 1.6inch
Package Weight:
Approx. 15-25g
Package Included:
1 x Wormwood Spoon :
Note:
1.French drinking method:
It will be about 1 ounces of Absinth pour wine glass, flatting on a hollow at the cup mouth of the Absinth spoon, and putting a lump of sugar in the spoon that from above the water drip irrigation with ice candy. When the ice water is injected into the Absinth, milky white clouds began to rise in the cup at the top. After injection water by Absinth spoon stirring, adding two or three pieces of ice.
2.Czech drinking method:
First start the ignition in the gypsy area. Firstly, Absinth into the glasses, sugar teaspoon, immersed in a small amount of Absinth, later will make its burning brown sugar light caramel. You will dissolve the sugar into Absinth stirring, adding proper amount of drinking water.

מוצרים דומים בקטגוריה