.

.

Xuuyuu Natural JADE פיל מגולף, מאמר ריהוט קריסטל 2 אינץ 'מאמר ריהוט קישוט ביתי מאמר

Xuuyuu Natural JADE פיל מגולף, מאמר ריהוט קריסטל 2 אינץ 'מאמר ריהוט קישוט ביתי מאמר

דירוג המבקרים:

ILS 0.67
כמות הסחורה
Това זה נגיש

פסלון פיל מעוצב היטב מסותת מג'ייד הטבע פסלון הפיל העשוי מטבע שונה ג'רד יכול להביא אנרגיה חיובית לאנשים ולקדם תחושה של רוגע, לפתור לחץ ודיכאון. יציב ומתאים יפה לכל תפאורה בבית או במשרד. עבודות מעודנות עם פרטים כמו חיים, מתנה טובה לחברים שלך או לעצמך. זהו גם קטע מצב פנטסטי טוב לאוסף. פסלון פיל מעוצב היטב מסותת מג'ייד הטבע. פסלון הפיל העשוי מטבע שונה ג'רד יכול להביא אנרגיה חיובית לאנשים ולקדם תחושה של רוגע, לפתור לחץ ודיכאון. יציב ומתאים יפה לכל תפאורה בבית או במשרד. עבודות מעודנות עם פרטים כמו חיים, מתנה טובה לחברים שלך או לעצמך. זהו גם קטע מצב פנטסטי טוב לאוסף. מפרט : תכונות : פסלון פיל מעוצב היטב מסותת מטבע ג'יד. פסלון הפיל העשוי מטבע שונה ג'רד יכול להביא אנרגיה חיובית לאנשים ולקדם תחושה של רוגע, לפתור לחץ ודיכאון. יציב ומתאים יפה לכל תפאורה בבית או במשרד. עבודות מעודנות עם פרטים כמו חיים, מתנה טובה לחברים שלך או לעצמך. זוהי גם קטע מצב פנטסטי טוב לאוסף. ספציפיה : גודל : 2 אינץ 'משקל : 98 גרם/3.5oz חומר : #01 טורקיז, #02 unaakite, #03 ירוק Aventurine (אופציונלי) רשימת חבילות : 1 * טבע טבעי מגולף פיל : 1. אנא אפשר שגיאה קלה עקב מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך . המסכים אינם מכוילים זהים, צבע הפריט המוצג בתמונות עשוי להראות מעט שונה מהאובייקט האמיתי.

מאפיינים עיקריים

Features:
A well modeled elephant figurine chiseled from nature jade. :
The elephant figurine made from different nature jade can bring positive energy to people and promote a sense of calm, solve stress and depression. :
Sturdy and fits nicely with any decor at home or in the office. :
Exquisite workmanship with lifelike details, a good gift for your friends or yourself. :
It is also a fantastic good condition piece for collection.:
Specification:
Size:
2 inches
Weight:
98g/3.5oz
Material:
#01 Turquoise, #02 Unakite, #03 Green Aventurine (Optional)
  :
Package list:
1 * Natural Jade Carved Elephant :
Note:
1. Please allow slight error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:
3.Please note that this product is randomly sent left and right in the direction of the pace tail, please don't mind before ordering.:

מוצרים דומים בקטגוריה