.

.

דלק קו בנזין קליפ צבת צינור צינור שחרור ניתוק הסרת מפריד מחבר מסנן מסיר

דלק קו בנזין קליפ צבת צינור צינור שחרור ניתוק הסרת מפריד מחבר מסנן מסיר

דירוג המבקרים:

ILS 2.33
כמות הסחורה
Това זה נגיש

סוג : צבת יישום : רכב תיקון כלי. סוג : דלק קו בנזין קליפ פלייר. הכלים שלנו עשויים מחומרים איכותיים, חזקים ועמידים. להביא נוחות לעבודה שלך ולהשלים כל של העבודה שלך יותר ביעילות. מפרט : חדש לגמריחומר : ברזל+גומיצבע : כמו להראות תמונהמתאים לשחרור חיבורים על דלק צינורות במהלך תחזוקה או בעת החלפת דלק מסננים.​השתמש בלסתות המיוחדות כדי למשוך את המחבר לאחור כדי להסיר את המחבר.​​חבילה כללה : 1 מחשב דלק צינור אבזם הסרת פלייר קליפההערה : בבקשה לאפשר 1-2 סנטימטר שגיאות בשל מדידה ידניתפריט צבע מוצג בתמונות עשוי להיות מראה מעט שונה על צג המחשב שלך מאז צגים אינם מכוילים אותו.בין אם אתה קונה את זה לשימוש אישי או במתנה, הכלים שלנו יכולים לפחות לפתור את אחת הדאגות שלך, כי אנחנו אף פעם לא עושים כלים ברישול. בחר את זה, ואתה תמיד יכול לסמוך על זה. אם יש לך שאלות או הצעות, אנא כתוב לנו באמצעות . אנחנו נפתור את הבעיה שלך בזמן.אנו מעריכים את חווית הלקוח שלך, חווית המוצר שלך היא החשובה ביותר, אנו מחויבים לגרום לך להיות מרוצה לחלוטין, אנו מספקים לך ולכל הלקוחות מוצרים ושירותים טובים יותר.

מאפיינים עיקריים

​Brand new:
​Material:
iron+rubber
​Color:
as picture shown
​Suitable for releasing connections on fuel pipes during maintenance or when replacing fuel filters.:
​Use the special jaws to pull the connector backwards to remove the connector.:
​:
​Package included:
1 pc Fuel Pipe Buckle Removal Pliers Caliper
​:
​Note:
​Please allow 1-2cm errors due to manual measurement:
​Item color displayed in photos may be showing slightly different on your computer monitor since monitors are not calibrated same.:
Whether you buy it for personal use or as a gift, our tools can at least solve one of your worries, because we never make tools carelessly. Choose it, and you can always trust it. If you have any questions or suggestions, please write to us via . We will solve your problem in time.:
We appreciate your customer experience, your product experience is the most important, we are dedicated to make you completely satisfied, we provide you and all customers with better products and services. :

מוצרים דומים בקטגוריה