.

.

כלי חיתוך Zuqiee, עם מפתח ברגים MGEHR1212-2 חריצים חיצוניים כלים מפנה כלים מפתח ברגים

כלי חיתוך Zuqiee, עם מפתח ברגים MGEHR1212-2 חריצים חיצוניים כלים מפנה כלים מפתח ברגים

דירוג המבקרים:

ILS 28.08
כמות הסחורה
Това זה נגיש

מעשי ומגוון סביבות עיבוד, אפילו בסביבות מלוכלכות מאוד כמו ברזל יצוק כולל גם תכונות טובות - חוזק אחיזה גבוה, עמידות בפני השפעה ויתרון מהיר חזק וברור בניתוק שוליים גדולים ועיבוד; - לשמירה על סובלנות הדוקה ללא תחרות;. - מעשי ומגוון סביבות עיבוד, אפילו בסביבות מלוכלכות מאוד כמו ברזל יצוק יש גם תכונות טובות; - הידוק משתמשים ודרך נוחה להחליף, רק מפתח ברגים להשלמת החלפת להב הסכין והכרית; מפרט : Marterial : Model נירוסטה : MGEHR1212-2- אורך כל אורך : 100 מ"מ/4 אינץ 'ל : חצי גמר, סיום חרס כלול : 1 XMGEHR1212-2 Holder1 X שביעות הרצון שלך תהיה המוטיבציה הגדולה ביותר שלנו, תודה על תמיכתך, אם יש לך שאלות כלשהן, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנו נשיב לך תוך 24 שעות! אנא אל תהסס לפנות אלינו אם יש לך שאלות, אנו נעשה כמיטב יכולתנו לספק לך את השירות הטוב ביותר. החברה שלנו תספק לך את הסחורה בהקדם האפשרי, מהירות הלוגיסטיקה מהירה יותר מאתר.

מאפיינים עיקריים

Marterial:
stainless steel
Model:
MGEHR1212-2
Overall length:
100mm/4 inch
Suitable For:
Semi-finishing, finishing
Package Included:
1 xMGEHR1212-2 Holder:
1x Wrench:
Your satisfaction will be our greatest motivation, thank you for your support, if you have any questions, please feel free to contact us, we will reply you within 24 hours!:
Please feel free to contact us if you have any questions, we will do our best to provide you with the best service. Our company will deliver the goods to you as soon as possible, the logistics speed is faster than website. :

מוצרים דומים בקטגוריה