.

.

אנשי הרים טוויסט טוויסט מקדח 6 יחידות 6.3-20.5 ממ חותך טחנת קצה חותך 3 עגול חיל

אנשי הרים טוויסט טוויסט מקדח 6 יחידות 6.3-20.5 ממ חותך טחנת קצה חותך 3 עגול חיל

דירוג המבקרים:

ILS 1.67
כמות הסחורה
Това זה נגיש

מקדחי קירור פנימיים של קרביד מוצק יש ביצועי חיתוך טובים יותר, המתאימים במיוחד לעיבוד חור עמוק ולחומרים קשים למכונות אפשר להפיל ביתר קלות את הפסולת המעובדת במהלך תהליך ההצעה מבלי לעכב את יעילות העבודה כתוצאה מסתימת כלים. מתאים לחתיכות עבודה עם קשיות מתחת ל 25 שעות, כמו פלדת פחמן, צלחת ברזל דקה, לוח בידוד, לוח PVC, לוח עץ וכו '. הלהב יכול להיות קרקע : שיטת תחזוקה נוחה יותר מאפשרת לטחון את הכלי מבלי לפריק. חותכי חור של חור אוטומטיים בחור יכולים במהירות לשים את שני צידי החור תוך מספר שניות. מקדחי קירור פנימיים של קרביד מוצק יש ביצועי חיתוך טובים יותר, המתאימים במיוחד לעיבוד חור עמוק ולחומרים קשים למכונות. אפשר להפיל ביתר קלות את הפסולת המעובדת במהלך תהליך ההצעה מבלי לעכב את יעילות העבודה כתוצאה מסתימת כלים. מתאים לחתיכות עבודה עם קשיות מתחת ל 25 שעות, כמו פלדת פחמן, צלחת ברזל דקה, לוח בידוד, לוח PVC, לוח עץ וכו '. הלהב יכול להיות קרקע : שיטת תחזוקה נוחה יותר מאפשרת לטחון את הכלי מבלי לפריק. חותכי חור של חור אוטומטיים בחור יכולים במהירות לשים את שני צידי החור תוך מספר שניות. מתאים לפלדת פחמן, ברזל יצוק מצונן, ברזל רקיע, ברזל יצוק אפור, פלדת מת, פלדת אל חלד, פלדת סגסוגת עמידה בחום, פלדת כלים.

מאפיינים עיקריים

Flute:
3
Angle:
90°
Materials:
High speed steel 4241
Features:
It is possible to more easily drop the processed debris during the chamfering process without delaying the work efficiency due to tool clogging.:
Suitable for workpieces with hardness below 25HRC, such as carbon steel, thin iron plate, insulation board, PVC board, wood board, etc.:
the blade can be ground:
a more convenient maintenance method allows the tool to be ground without unloading.
Automatic through- hole chamfering cutters can quickly chamfer the two sides of the hole in a few seconds.:
the processing of the taper can be done in one operation. Suitable for small cutting volume machining.:
Package Included:
6 x Tapered Drills :

מוצרים דומים בקטגוריה