.

.

Seewoods gongju31 2/3/4/5/5/6/8/10 ממ חותך טחון טונגסטן מצופה פלדה 4 חלילים קצה חותך CNC כלי

Seewoods gongju31 2/3/4/5/5/6/8/10 ממ חותך טחון טונגסטן מצופה פלדה 4 חלילים קצה חותך CNC כלי

דירוג המבקרים:

ILS 2.00
כמות הסחורה
Това זה נגיש

יש לזה יכולת מוכחת ועמידות -הם עמידים ללבוש, השימוש בשחיקת מוט פלדה טונגסטן טונגסטן, קשיחות גבוהה וקשיחות גבוהה של חיי הכלים כדי לערוך ערבות חזקה. ביצועי הסרת כלים ושבבים, מה שהופך את כלי החיתוך והשבב לסטטי יותר. ביצועי הסרת כלים ושבבים, מה שהופך את כלי החיתוך והשבב ליציבים יותר. גופני : טונגסטן פלדה. שם המותג : Seewood Spackage כלול : -כרות ועמידה בלאי, השימוש בטחינה חדשה של מוט פלדה טונגסטן עדין אולטרה-דין, קשיחות גבוהה וקשיחות לחיי הכלים כדי ליצור ערבות מוצקה.-השימוש בצורת להב חדש מעולה, פני השטח חלקים, לא זלזול לקרוס, כדי לשפר את קשיחות הכלי, תוך התחשבות בקשיחות הידית, השמחה, קל לשימוש, מגדילים את יציבות הביצועים, מונעים למעשה את הסכין, סכין המדרון וכך on.description : מפרט : בין אם הוא מצופה : קוטר Yesblade : 2 מ"מ, 3 מ"מ, 4 מ"מ, 5 מ"מ, 6 מ"מ, 8 מ"מ, 10 מ"מ קווינטיות : 1pcsfeatures : -כוח השימוש בצורת להב חדש ומפואר, המשטח חלק, לא קל להתמוטט, כדי שפר את קשיחות הכלי, תוך התחשבות בקשיחות הידית-סיבוב, חממה, קלה לשימוש, הגדל את יציבות הביצועים, מונע למעשה את הסכין, סכין נטייה וכן הלאה. חבילה כללה : 1 x חותך טחון.

מאפיינים עיקריים

Whether It Is Coated :
YES
Blade Diameter :
2mm,3mm,4mm,5mm,6mm,8mm,10mm
Quantity :
1pcs
Features:
-The use of fantabulous new blade shape, the surface is smooth, not easy to collapse, to enhance the rigidity of the tool, taking into account the rigidity of the:
-Round handle, chamfering, easy to use, increase the stability of the performance, effectively prevent the knife, incline knife and so on.:
Package Included:
1 x milling cutter :

מוצרים דומים בקטגוריה