.

.

מארגן אחסון כלים למזל המזל 350 יחידות הגדרת מטחנות חשמליות כפולות פסל פסל מעץ גילוף גילוף שורש מלטש

מארגן אחסון כלים למזל המזל 350 יחידות הגדרת מטחנות חשמליות כפולות פסל פסל מעץ גילוף גילוף שורש מלטש

דירוג המבקרים:

ILS 0.33
כמות הסחורה
Това זה נגיש

ללקוחות שלנו מגיע הטוב ביותר, אם יש בעיות איכותיות, אנחנו תמיד כאן בשבילך, אל תהסס לפנות אלינו! בקרת חימום של קירור אלקטרומכני בקרת חימום בטווח קבלה ידני. עיצוב Sag Switch משקף את הדסיאן ההומני של Secco. שידור משתנה 6 מהירות עונה על דרישות המהירות של מרבית המשתמשים. כיסוי מברשת חיצוני Desian נוח להחלפת פלדת פחמן, מה שהופך אותה לבטוחה יותר לשימוש. ללקוחות שלנו מגיע הטוב ביותר, אם יש בעיות איכותיות, אנחנו תמיד כאן בשבילך, אל תהסס לפנות אלינו!. בקרת חימום של קירור אלקטרומכני בקרת חימום בטווח קבלה ידני. עיצוב Sag Switch משקף את הדסיאן ההומני של Secco. שידור משתנה 6 מהירות עונה על דרישות המהירות של מרבית המשתמשים. כיסוי מברשת חיצוני Desian נוח להחלפת פלדת פחמן, מה שהופך אותה לבטוחה יותר לשימוש. מפרט : מתח חשמל מתח 220 ויתר תדר 50 Hzmotor POWER130 WSPEED8000-30000 R/MINBLESSING CATEITER3.2 מ"מ משקל מתכת 0.6 ק"ג חומרי מוטור נחושת, הנדסת מיסבי ארה"ב-אלבילית, מיסבי כבלי גומי : ● פלאש LED. פנס LED טחינה חשמלית יכול לשלם את תפקיד התאורה וההבהרה בלילה. בעת ביצוע גילוף עדין, הוא צריך לשפר את החיבור כדי לשפר את הדיוק של גילוף ● תכנון קירור אלקטרומכני עיצוב חימום בקרת חימום בטווח קבלה ידני ● תכנון מתג SAG משקף את דזיאן ההומני של SECCO ● תמסורת 6 הילוכים משתנה ברציפות עונה על דרישות המהירות של מרבית המשתמשים ● כיסוי מברשת חיצוני Desian נוח להחלפת פלדת פחמן, מה שהופך אותה לבטוחה יותר לשימוש ● סוגר שחיקה חשמלי נוח יותר לשימוש ● צריך להיות רק אביזרי תיבת אריזה סופר מתוחכמים עם אביזרי אביזרים מלאים כלולים : 1x 350 יחסי מלחמה/מטחנות חשמליות כפולות אנו נשלח אתה מתאם התקע לפי ארץך.

מאפיינים עיקריים

Power supply voltage:
220V:
Rated frequency:
50HZ:
Motor power:
130W:
Speed:
8000-30000r/min:
Blessing diameter:
3.2mm:
Bare metal weight:
0.6KG:
Material use:
All copper motor, engineering ABS:
Material use:
All-steel bearings, rubber cables:
Features:
● LED flashlight. Electric grinding LED flashlight can pay the role of lighting and brightening in the night. When making fine carving, it needs to enhance the connection to improve the accuracy of carving:
● Electromechanical cooling design heating control in manual acceptance range:
● SAG switch design reflects Secco's humanized desian:
● 6-speed continuously variable transmission meets the speed requirements of most users:
● External brush cover desian is convenient to replace carbon steel, making it safer to use:
● Electric grinding bracket is more convenient to use:
● There should be only super sophisticated packing box accessories with complete accessories:
Package included:
1x 350pcs/Set Double Electric Grinder :
We will send you the plug adapter according to your country.:
New high quality products! If you have any doubts, please feel free to contact us, we will answer you within six hours :

מוצרים דומים בקטגוריה