.

.

60 יחידות מעגל מקדח תכשיטי קטן מקדח סט מטרי מקדח סט מיקרו מקדח סט מקדח ערכת מיני תרגיל סט 1

60 יחידות מעגל מקדח תכשיטי קטן מקדח סט מטרי מקדח סט מיקרו מקדח סט מקדח ערכת מיני תרגיל סט 1

דירוג המבקרים:

ILS 23.82
כמות הסחורה
Това זה נגיש

ידני יד תרגיל-זה מקדח סט מכיל שונה גודל, גדלים שונים כדי לענות על צרכי שונים קטן מנוע כלים - עם אלה מיני מקדחות, אתה יכול לעשות משלך מלאכות או תכשיטים, כגון צמידים, שרשרות, מחזיקי מפתחות,. קטן מקדחי - בטוח חומר : מקדחי עשויים באיכות טונגסטן פלדה, לא קל ללבוש ולכופף.את אנטי רטט עיצוב של הלהב עושה את זה יציב ואמין במהלך חריטת תהליך. יד תרגיל - מיקרו תרגיל. קטן יד תרגיל-רחב שימוש : מקדחי סט הוא מתאים לעיבוד דיוק קידוח של ענבר שעוות דבורים, מעגלים, חקוק תכשיטים, חומרה, פלסטיק וכן הלאה. חבילה כולל 60 מיקרו מקדח (מגוון גודל) תכונות-צבע : כפי שמוצג יד תרגיל-חומר : טונגסטן פלדה מטרי מקדח סט-גודל : 3.28איקס 0 מיני תרגיל סט.0 מ מ, 1 ידני יד תרגיל. - טוב עבודה ביצועים, יכול תרגיל ולחרוט על המעגלים אחרים מדויק עבודת מקדח ערכת. - את מקדחי סט הוא נחמד לניקוב מעגלים מודפסים, ענבר שעוות דבורים, תכשיטי ועוד מקדח עיתונות אבזרים - את מקדחי עשויים טונגסטן פלדה, מאוד ללבוש התנגדות, קשיות גבוהה, מאוד יעילות עבודה מיני תרגיל. - הביצוע יוצא מן הכלל, נועד לקדוח ולחרוט, לספק את רוב דרישות החריטה שלך מיני מקדחה. - את מיקרו מקדח סט יש גודל קומפקטי וקל משקל, קל לשימוש, לשפר את יעילות עבודה תכשיטי תרגיל.תיאור מוצריםתכשיטים תרגיל עבור אבנים וקריסטלים עם הביצוע מפורט, אין קוצים, קל לשימוש, מביא לך בטוח ומספק באמצעות ניסיון.

מאפיינים עיקריים

0.1-1.0mm, 2.1-3.0mm, 1 manual hand drill.:
- Good working performance, can drill and engrave on circuit board and other precise work drill bit kit.:
- The drill bits set is nice for punching at printed circuit boards, amber beeswax, jewelry and more drill press accessories:
- The drill bits are made of tungsten steel, highly wear resistance, high hardness, highly working efficiency mini drill.:
- Outstanding workmanship, designed to drill and engrave, satisfy most of your engraving demands mini drill press.:
- The micro drill bit set has compact size and light weight, easy to use, improve the work efficiency jewelry drill.:

מוצרים דומים בקטגוריה