.

.

גור כלבי חיות מחמד של פידון, חניכיים בריא חניכיים אילוף גור גור גור שיניים בקיעת שיניים משחק

גור כלבי חיות מחמד של פידון, חניכיים בריא חניכיים אילוף גור גור גור שיניים בקיעת שיניים משחק

דירוג המבקרים:

ILS 37.20
כמות הסחורה
Това זה נגיש

עשוי מגומי נשוק במיוחד, זה בזה ליצירת צורה גרובית שבאמת מתרעבת סביב עיצוב סופר חמוד, קל ונחמד למראה. מתאים ללעיסת גור, גמישות רבה יותר, מגן על כושר החניכיים. צעצוע מתנה הטוב ביותר לכלבכם או לחתול שלכם ליהנות. מתאים לחיית המחמד שלך. עשוי מגומי נשוק במיוחד, זה בזה ליצירת צורה גרובית שבאמת מתרעבת סביב. עיצוב סופר חמוד, קל ונחמד למראה. מתאים ללעיסת גור, גמישות רבה יותר, מגן על כושר החניכיים. צעצוע מתנה הטוב ביותר לכלבכם או לחתול שלכם ליהנות. מתאים לחיית המחמד שלך. מתאים ל- PET2 שלך. עיצוב סופר חמוד, קל ונחמד למראה 3. צעצוע מתנה הטוב ביותר לכלבכם או לחתול שלכם שיהיה כיף 4. עשוי מגומי נשוק במיוחד, זה בזה ליצירת צורה גרובית שבאמת מתרעבת בסביבות 5. מתאים ללעיסה של גורים, גמישות רבה יותר, מגן על הכושר של חניכיים. מפרט : תכונות : מתאימות לחיות המחמד שלך חמוד, קל ונחמד למראה צעצוע מתנה הטוב ביותר עבור הכלב או החתול שלך כדי לקבל פונקציה של גומי נשימה במיוחד, זה בזה ליצירת A צורה גרובית שבאמת רועשת סביב המפרט : תנאי : 100% המותג New Color : כפי שמוצג בתמונת Picture Dimension : S : 5.5 סמ"מ : חבילה של 6.5 ס"מ כללה : 1 x כלב מחמד משחק הודעה על כדור : 1. היה להבדל האור והמסך, הפריט צבע עשוי להיות שונה במקצת מהתמונות.

מאפיינים עיקריים

Features:
Suitable for your pet:
Super cute, light and nice looking design:
A best GIFT toy for your dog or cat to have fun:
Made of extra-tough rubber, interlaced to form a groovy shape that really rumbles around:
Specification:
Condition:
100% Brand New
Color:
as shown in the picture
Dimension:
S:
5.5cm
M:
6.5cm
Package included:
1 x Pet Dog Playing Ball:
Notice:
1.Due to the light and screen difference, the item's color may be slightly different from the pictures. Please understand. Make sure you don't mind before you order.:
2.Please allow 1-5mm differences due to manual measurement:
3.This item is designed for the dog's game training, we advise you not to use it for grinding dog's teeth! If your dog is aggressive and ferocious biting, we suggest your buy professional chewing tool for it.:

מוצרים דומים בקטגוריה