.

.

פלייר יד כלי אטב לקצץ קליפ חותך מסיר פולר תכליתי מסמרות אלכסוני פלייר פלייר

פלייר יד כלי אטב לקצץ קליפ חותך מסיר פולר תכליתי מסמרות אלכסוני פלייר פלייר

דירוג המבקרים:

ILS 10.80
כמות הסחורה
Това זה נגיש

- יכול הצמד ישירות קשה לחתוך - שבר את ליבת הכרטיס, רק מראה קצת תוכל לשחק בחוץ. - יכול לשחק במגוון גדלים, גדלים שונים של מצליפה, ובמיוחד מ. - לשחק קלפים, חיתוך, הפשטה ותכונות אחרות. אנא אל תהסס לפנות אלינו אם יש לך שאלות, אנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי לספק לך את השירות הטוב ביותר. החברה שלנו יהיה לספק את הסחורה לך בהקדם האפשרי, את לוגיסטיקה מהירות הוא מהיר יותר מאשר באתר. בעת קבלת המוצר, בדוק אם יש פסולת או פגיעה. אם כן, אנא פנה אלינו כדי לקבל אלה כדי למנוע קצר או בעיות אחרות.מפרט : מספר דגם : 572030שם מוצר : רכב מסמרות אלכסון צבתמצב : חומר : מתכתצבע : כחולגודל : 17.9 אינץכמות : 1 יחידתכונות : - יכול לשחק כיכר פלסטיק אגוזים, מהיר ומסוגל להגן על אגוז מפני נזק.- להיות מסוגל בתקיפות אחיזה את כרטיס ליבה, כך את כרטיס ליבת ראש בקלות שבור.- התאמה : עבור קליפים לקצץ דלתות לרכב, אטמי אבזם משיכה, משיכה, משחק, חיתוך, גדלים שונים,צד עגול, עובי, הפער קטן, אבזם פלסטיק ערוף.חבילה כוללת : 1 פלייר אנא אל תהסס לפנות אלינו אם יש לך שאלות, אנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי לספק לך את השירות הטוב ביותר. החברה שלנו יהיה לספק את הסחורה לך בהקדם האפשרי, את לוגיסטיקה מהירות הוא מהיר יותר מאשר באתר.

מאפיינים עיקריים

Model number:
572030
Product name:
Car Rivets Diagonal Plier
Condition:
Material:
Metal
Color:
Blue
Size:
17.5cm/6.9 inch
Quantity:
1pc
Features:
- Can play a square plastic nuts, fast and able to protect the nut from damage.:
- Be able to firmly grip the card core, so that the card core head easily broken.:
- Fitment:
For Car door trim clips, seals buckle pull, pull, play, cutting, various sizes, round side,thickness, the gap is small, decapitated plastic buckle.
Package Includes:
1 x Plier:
Please feel free to contact us if you have any questions, we will do our best to provide you with the best service. Our company will deliver the goods to you as soon as possible, the logistics speed is faster than website. :

מוצרים דומים בקטגוריה