.

.

150 יחידות מעגל מקדח תכשיטי קרביד מקדחי מטרי מקדח סט קרפט תרגיל מיני יד תרגיל יד תרגיל עבור תכשיטי ביצוע קטן מנוע

150 יחידות מעגל מקדח תכשיטי קרביד מקדחי מטרי מקדח סט קרפט תרגיל מיני יד תרגיל יד תרגיל עבור תכשיטי ביצוע קטן מנוע

דירוג המבקרים:

ILS 52.71
כמות הסחורה
Това זה נגיש

ידני יד תרגיל : לשפר דיוק : מיקרו מקדחי סט מאמץ מחודדת חיתוך קצוותאת ספירלת חיתוך יכול להפחית את חיתוך, את תרגיל משבירה, ולשפר את עיבוד דיוק, אין קוצים או פסולת. 1 מ מ מקדח : רחב שימוש : מקדחי סט הוא מתאים לעיבוד דיוק קידוח של ענבר שעוות דבורים, מעגלים, חקוק תכשיטים, חומרה, פלסטיק וכן הלאה. מיני תרגיל : ערכת מקדח. קטן יד תרגיל : מיקרו תרגיל. קטן מקדחי : מה שאתה מקבל : חבילה מגיע עם 30 חתיכות טונגסטן קרביד מיקרו מקדחי ב 3 סטים, 10 חתיכות כל סט. חבילה כולל 150 מיקרו מקדח (מגוון גודל) מאפיינים-צבע : כפי שמוצג קטן מקדחי-גודל : 3.28איקס 0 תכשיטים. - חומר : טונגסטן פלדה מיקרו מקדחי-מפרט : 0.0 מ מ, 1 קטן מנוע כלים. - טוב עבודה ביצועים, יכול תרגיל ולחרוט על המעגלים אחרים מדויק עבודת יד תרגיל. - את מקדחי סט הוא נחמד לניקוב מעגלים מודפסים, ענבר שעוות דבורים, תכשיטי ועוד מיני מקדח עיתונות - הביצוע יוצא מן הכלל, נועד תרגיל ולחרוט, לספק ביותר של שלך חריטת דרישות מיני תרגיל. - את מיקרו מקדח סט יש גודל קומפקטי וקל משקל, קל לשימוש, לשפר את יעילות עבודה מיקרו מקדח סט. - את מקדחי עשויים טונגסטן פלדה, מאוד ללבוש התנגדות, קשיות גבוהה, מאוד עבודה יעילות מטרי מקדח סט.מוצרי מידעיד תרגיל זה מקדח סט מכיל שונה גודל, גדלים שונים כדי לענות על צרכי שונים.

מאפיינים עיקריים

0.1-1.0mm, 2.1-3.0mm, 1 small engine tools.:
- Good working performance, can drill and engrave on circuit board and other precise work hand drill.:
- The drill bits set is nice for punching at printed circuit boards, amber beeswax, jewelry and more mini drill press:
- Outstanding workmanship, designed to drill and engrave, satisfy most of your engraving demands mini drill.:
- The micro drill bit set has compact size and light weight, easy to use, improve the work efficiency micro drill bit set.:
- The drill bits are made of tungsten steel, highly wear resistance, high hardness, highly working efficiency metric drill bit set.:

מוצרים דומים בקטגוריה