.

.

GRETD 23 יח 'פוני תפרים מיני תפור לעור מהדק תפירה עור, עם מחט וחוט עור, חוט שעווה

GRETD 23 יח 'פוני תפרים מיני תפור לעור מהדק תפירה עור, עם מחט וחוט עור, חוט שעווה

דירוג המבקרים:

ILS 286.50
כמות הסחורה
Това זה נגיש

חוט שעווה כבד עשוי מחומר באיכות טובה והוא כבד מאוד ומצופה שעווה העץ של פוני התפירה העור הוא מעשי ועמיד, עמידות בפני פרומומציה, עיצוב יעיל עם חלק אחיד. משמש לאבטחת עור או בד בעת שרוך או תפרים עור. תיקון העור כשרוצים לתפור, הכין את היד שלך בחופשיות. קבלו אותו לחגורת העור, התיק, הארנק, המלוטש, השמן העליון וכן הלאה, תוכלו לעשות זאת בכל דבר בחופשיות. כלי תפירה עור DIY כלי מלאכת עור כלים לתפירה יד עם ערכת אצבעון חוט שעווה בשעווה. חוט שעווה כבד עשוי מחומר באיכות טובה והוא כבד מאוד ומצופה שעווה. העץ של פוני התפירה העור הוא מעשי ועמיד, עמידות בפני פרומומציה, עיצוב יעיל עם חלק אחיד. משמש לאבטחת עור או בד בעת שרוך או תפרים עור. תיקון העור כשרוצים לתפור, הכין את היד שלך בחופשיות. קבלו אותו לחגורת העור, התיק, הארנק, המלוטש, השמן העליון וכן הלאה, תוכלו לעשות זאת בכל דבר בחופשיות. כלי תפירה עור DIY כלי מלאכת עור כלים לתפירה יד עם ערכת אצבעון חוט שעווה בשעווה. חוט שעווה כבד עשוי מחומר באיכות טובה והוא כבד מאוד ומצופה שעווה. העץ של פוני התפירה העור הוא מעשי ועמיד, עמידות בפני פרומציה, עיצוב יעיל עם חלק אחיד. משומש לאבטחת עור או בד בעת שרוך או תפרים עור. תיקון העור כשרוצים לתפור, הכין את היד שלך בחופשיות. השג אותו לחגורת העור שלך, תיק, ארנק, מלוטש, שמן עליון וכן הלאה, אתה יכול DIY כל דבר בחופשיות. ספציפיות : קטגוריה : תפירה עור קיט קולור : כמו תמונות ראווה של תמונות כלולות : : 1 יח 'מיני שרוך עור פוני 5 גלילי חוט (שחור , קפה, אפור, לבן, קפה בהיר) 4 PCS מעור משולש מחטים 9 מחשב עור מחט 1 יח 'תפירה תפירה 2 PCS תפירה אצבע 1 מספריים מספריים : 1.

מאפיינים עיקריים

Category:
leather sewing kit
Color:
as pictures show
Package Included:
1 pcs mini leather lacing pony:
5 rolls thread waxed (black, coffee, gray, white, light coffee):
4 pcs leather triangular needles:
9 pcs leather needle :
1 pcs sewing thimble:
2 pcs sewing finger:
1 pcs scissors:
Notes:
1. Only sell main products, not other products.:
2. Since manual measurement is required, please leave a space of 1-3 cm.:
3. Due to screen differences, the color may be slightly different from your expected color, please allow.:
Remind:
After receiving the packaging, please check the packaging and the product carefully. If the received item is defective or has any questions, please contact us via email to resolve the problem. We will reply as soon as possible and do our best to meet your.:
Leathercraft Tools Kit, Leather Working Tools and Supplies, Leather Craft Stamping Tools, Rivets Tools, Stitching Groover, Prong Punch, Leather Working Saddle Making Tools :

מוצרים דומים בקטגוריה