.

.

Baoblaze 5 חלקים רכב מקצועי רכב גוון סרטים כלים להתקנת כלים מנקה גוון גוון, גדול

Baoblaze 5 חלקים רכב מקצועי רכב גוון סרטים כלים להתקנת כלים מנקה גוון גוון, גדול

דירוג המבקרים:

ILS 3.33
כמות הסחורה
Това זה נגיש

ואיכות גבוהה עשוי מחומר באיכות גבוהה, שריטות ועמידות. כלי עיצוב ייחודי להדבקות מכוניות או הסרת מדבקה. הסר את הבועה בין המכונית למדבקה. ניתן גם להשתמש בעור, מכונית, חלון, סרט וכן הלאה. עשוי מחומר באיכות גבוהה, שריטות ועמידות. כלי עיצוב ייחודי להדבקות מכוניות או הסרת מדבקה. הסר את הבועה בין המכונית למדבקה. ניתן גם להשתמש בעור, מכונית, חלון, סרט וכן הלאה. תיאור : - ואיכות גבוהה - עשוי מחומר באיכות גבוהה, שריטות ועמידות - כלי עיצוב ייחודי להדבקות מכוניות או הסרת מדבקה - הסר את הבועה בין המכונית למדבקה - יכול להשתמש גם בעור, מכונית, חלון, סרט וכן הלאה . פרט : - חומר : - גודל גדול : בערך 6 ס"מ / 4.36 אינץ ' - גודל קטן : בערך.74 סנטימטר כולל : 5 חתיכות חלון רכב גוון כלים הערות : אנא אפשר שגיאה בגודל קטן עקב מדידה ידנית. אנא זה בשל אפקטים של תאורה והגדרות הבהירות / ניגודיות של צג וכו ', צבע הפריט עשוי להיות מעט שונה מהתמונות. יש לנו ניסיון של שנים רבות במכירת סחורה ברשת, אנו מתמקדים במתן מוצר ושירות מיטב ללקוחות.

מאפיינים עיקריים

- Material:
- Large Size:
Approx x 6 cm / 4.72 x 2.36 inch
- Small Size:
Approx. 11 x 9.5 cm / 4.33 x 3.74 inch
Package Includes:
5 Pieces Car Window Tint Tools:
Note:
Please allow a little size error due to manual measurement.:
Please be that due to lighting effects and monitor's brightness/contrast settings etc, the item's color may be slightly different from the pictures. Please understand.:
We have many years of experience in selling merchandise online, we are focus on providing best product and service to customers.:

מוצרים דומים בקטגוריה