.

.

מסך מקרן לנייד של דיבקו, 60 אינץ '16: 9 HD 4K מסך מסך מסך מסך, וילון מקרן לתלייה עבור מקורה, משרד, כיתה,

מסך מקרן לנייד של דיבקו, 60 אינץ '16: 9 HD 4K מסך מסך מסך מסך, וילון מקרן לתלייה עבור מקורה, משרד, כיתה,

דירוג המבקרים:

ILS 0.33
כמות הסחורה
Това זה נגיש

❤ שדה הראייה של 160 מעלות סופג לחלוטין את מקור האור, נמנע מהשתקפות מאור ומקרין את התמונה בצורה מושלמת יחסי הגודל הם 4 : 3 ו- 16 : 9, ותוכלו לבחור את היחס המתאים בהתאם לסביבתכם והשימוש שלכם. ❤ וילון מתכת אפור עמיד באור, ישנם חלקיקי חרוזי זכוכית זעירים על פני הווילון, ויש הרבה מולקולות בהירות כדי לשפר את אפקט ההשלכה, גם אם מסך ההקרנה עדיין צבעוני במהלך היום, ההקרנה הקדמית היא הניתוח הכי טוב לצפייה קדמית. ❤ הוו יכול לנוע בחופשיות, ניתן להתאים את הוו העליון שמאלה וימינה, ניתן להתאים את הוו של מרחקים שונים בחופשיות, ההתקנה פשוטה, כל התהליך לוקח רק כמה שניות, וזה נוח מאוד והומני. מסך המסך הקולנועי הנייד כולל עיצוב PVC קמקי קמטים, שהוא אטום אבק ועמיד למים, עמיד, קל לניקוי, וניתן לשמור עליו רק עם סמרטוט רך יבש אחד!. מסכי הקרנת רולר מתאימים למצגות, פגישות, חתונות, סרטים, משחקים וכו 'בבתים, בתי ספר, משרדים, כנסיות, כיתות, חצרות אחוריות וכו', ובהחלט הבחירה הטובה ביותר שלך. ❤ שדה הראייה של 160 מעלות סופג לחלוטין את מקור האור, נמנע מהשתקפות מאור ומקרין את התמונה בצורה מושלמת. יחסי הגודל הם 4 : 3 ו- 16 : 9, ותוכלו לבחור את היחס המתאים בהתאם לסביבתכם והשימוש שלכם. ❤ וילון מתכת אפור עמיד באור, ישנם חלקיקי חרוזי זכוכית זעירים על פני הווילון, ויש הרבה מולקולות בהירות כדי לשפר את אפקט ההשלכה, גם אם מסך ההקרנה עדיין צבעוני במהלך היום, ההקרנה הקדמית היא הניתוח הכי טוב לצפייה קדמית. ❤ הוו יכול לנוע בחופשיות, ניתן להתאים את הוו העליון שמאלה וימינה, ניתן להתאים את הוו של מרחקים שונים בחופשיות, ההתקנה פשוטה, כל התהליך לוקח רק כמה שניות, וזה נוח מאוד והומני. מסך המסך הקולנועי הנייד כולל עיצוב PVC קמקי קמטים, שהוא אטום אבק ועמיד למים, עמיד, קל לניקוי, וניתן לשמור עליו רק עם סמרטוט רך יבש אחד!.

מאפיינים עיקריים

Material:
fiberglass
Color:
Gray
Size:
60 inches
Aspect ratio:
4
Note:
Suitable for projectors above 2500 lumens.
Tips:
1. Color difference problem:
the goods are all physical photos, but due to shooting angle, light, display parameters and other factors, the physical color may be different from the photo, and the actual product shall prevail.
2. Manual measurement, with an error of 1-2cm, is a normal phenomenon.:
3. If you have any questions about this product, please contact us in time, we will provide you with the best service. :

מוצרים דומים בקטגוריה